Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عارف باقرزاده پس از شکست 3 بر صفر هورسان رامسر مقابل شهداب یزد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: انتظار یک بازی سخت را داشتیم. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. به یزدی ها بابت این پیروزی تبریک می گویم.

وی ادامه داد: در ست های اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در امتیازهای بالا چند اشتباه کردیم و بازنده میدان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این بازی استراتژی خاصی داشتیم. هفته آینده بازی بسیار سختی داریم و امیدوارم بتوانیم در آن بازی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر خاطرنشان کرد: روزی که شروع به جذب بازیکن کردیم خیلی ها انتقاد کردند که بسیاری از بازیکنان ما جوان و باتجربه های ما پا به سن گذاشته هستند، اما با شروع کار اعتقاد داشتیم که می توانیم ضعف های خود را با تمرین پوشش دهیم. نظرات به تیم ما تغییر کرد و امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال یزد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

کاپیتان تیم پرسپولیس توضیحاتی درمورد مصدومیت خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از بازی با صنعت نفت آبادان درمورد مصدومیت خود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مسئله خاصی باشد. حس درد داشتم که ترسیدم تشدید شود اما فردا MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌ام مشخص شود.

وی درمورد برتری ۳ بر صفر تیمش در این بازی گفت: همیشه بازی کردن مقابل صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت است زیرا تیم خوبی هستند اما همه جوره محکوم به برد بودیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. باید به بازی پیش برویم و الان باید به دیدار مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم‌. پس از آن به لیگ برتر بازمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم