Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:14:36 GMT

ساکت در جایگاه قرمز ورزشگاه تبریز (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۲۵۹

مدیرعامل باشگاه سپاهان، محل جالبی برای تماشای بازی امروز تیمش انتخاب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدت هاست به دلیل عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، سکوها دیگر سوژه ای برای عکاسان ندارند، انتخاب محل تماشای بازی از سوی مدیرعامل سپاهان، سوژه جالبی را به عکاسان داد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در بخشی از سکوها که پیش از کرونا، محل استقرار تماشاگران تیم میهمان بود، به تماشای بازی پرداخت که بک گراند قرمز این محل، تصاویر جالبی را از او رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لازم به ذکر است که تعدادی از اعضای تیم سپاهان هم قصد داشتند از کنار ساکت به تماشای بازی بپردازند که با مخالفت مسؤولان برگزاری بازی مواجه شده و راهی جایگاه ویژه شدند.

 

 

فولادمبارکه سپاهان سازمان لیگ برتر محمدرضا ساکت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سازمان لیگ برتر محمدرضا ساکت تماشای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و شهریار مغانلو دو گل به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _یک‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی از احساسات زیادی برخوردار بود، ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب‌وجوش زیاد و شدت بالایی داشت. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود، از بازیکنان تیم خودم بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم و من همیشه برای برد این‌طوری هستم، برد و باخت طبیعی است، همیشه در کنفرانس‌های خبری بعد از بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا راجع‌به بهبود عملکرد شاگردان خود در نیمه‌دوم نسبت به نیمه‌اول خاطرنشان کرد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند؛ شهریار مغانلو دو گل به ثمر رساند.

ژوزه مورایس در مورد جو ورزشگاه سیروس قایقران تصریح کرد: عاشق اتمسفر و جو ورزشگاه ملوان هستم، سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم و جو مانند یک بازی دربی بود، عاشق شمال هستم چرا که زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد و بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

وی درباره کارت‌زرد رامین رضائیان و محرومیت احتمالی وی در بازی با پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم، از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم، همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد، شاید به‌دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد، همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

کد خبر 746716

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم