Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:34:59 GMT

کاور ویژه برای چمن زمین تمرین استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۲۸۷

مسئولین زمین تمرین انقلاب، برای محافظت از چمن این مجموعه، زمین آن را با کاور پوشانده اند.

به گزارش "ورزش سه"، محل زمین تمرینات استقلال در سالهای اخیر به یک دردسر بزرگ برای مدیران و کادرفنی این تیم تبدیل شده است و در این سالها آبی ها در مکان های مختلفی تمرینات خود را برگزار کرده اند.
پس از شکست استقلال در برابر فولاد، تیم محمود فکری به دلیل بارش باران و آب گرفتگی زمین مجموعه ورزشی انقلاب، مجبور شد تمریناتش را به سالن سرپوشیده ببرد تا استقلالی ها بر روی کف پوش سالن تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلالی ها سپس راهی زمین تمرین چمن مصنوعی غدیر شدند و برای دیدار با ماشین سازی، 2 جلسه تمرینی را بر روی چمن این زمین انجام دادند تا اینکه خبر رسید مدیران استقلال با کمک کارگزار جدید این تیم، با مسئولین زمین نفت تهرانسر به توافق رسیده اند و استقلالی ها تمرینات خود را در آنجا برگزار می کنند.

 

اما مجموعه ورزشی انقلاب که در این مدت به محل تمرین استقلالی ها تبدیل شده بود، در این روزها توسط مسئولین آن مجموعه نگهداری شده و با کاور روی آن پوشانده شده است.
در حال حاضر هر 3 روز یکبار کاور چمن این مجموعه توسط 5 کارگر جمع آوری شده تا پس از اینکه چمن این مجموعه در معرض آفتاب قرار گرفته و پس از هواخوری، مجددا روی آن را با کاور می پوشانند.

 

استقلالی ها در حال حاضر در مجموعه نفت تهرانسر تمرینات خود را برگزار می کنند ولی مدیران این تیم امیدوارند با آماده شدن زمین تمرین مجموعه شماره 2 آزادی و بهبود کیفیت چمن زمین مجموعه وزرشی انقلاب، این تیم مشکلی از بابت زمین تمرین نداشته باشد.

 

 

 

 

استقلال تهران تمرینات استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تمرینات استقلال استقلالی ها زمین تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر

 محمد دانشگر مدافع مصدوم سپاهان در تمرین این تیم حاضر شد و با دست آتل بسته تمرینات سبکی را پشت سرگذاشت تا آمادگی نسبی خود را حفظ کند. این بازیکن که در بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از زمین مسابقه دور شد هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داد تا سپاهان یکی از مهره‌های مهم خود را در اختیار نداشته باشد.

دانشگر با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه دست است و می‌تواند نرم دوی و تمرینات سبک را انجام دهد با کفش ورزشی در محل تمرین سپاهان شرکت می‌کند تا همچنان در کنار تیم باشد و از لحاظ روحی روانی و تا حدودی جسمانی دور از مسابقات قرار نگیرد.

سپاهان در هفته‌های گذشته ضعف قابل توجهی در کار‌های دفاعی داشته و از دست دادن مهره اصلی خط دفاعی آسیب بیشتری به این تیم وارد کرد و باید دید مهره‌های جانشین می‌توانند جای خالی این بازیکن را در ترکیب پر کنند یا خیر!

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر