Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمد نبی درباره بزگراری مجمع تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال به شکل آنلاین و  وبینار اظهار داشت: با توجه به شرایط اضطراری و وضعیتی که کرونا ایجاد کرده است و این موضوع در کل دنیا وجود دارد، مجمع را با کسب مجوز از فیفا به شکل آنلاین برگزار می کنیم و برای اینکه کار سهولت داشته باشد، طبق ماده 38 اساسنامه فعلی و قبلی مجموعه اطلاعاتی که اعضای مجمع می خواهند مانند پیش اساسنامه جدید، فرم های مربوط به رای گیری ، دستور العمل کمیته های انتخاباتی، صورت های مالی سال گذشته فدراسیون را از طریق سامانه ای برای تک تک اعضا ارسال کرده و آنها را رویت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط رای گیری مشخص است. برای هر یک از اعضای مجمع به شکل اختصاصی لینکی را در نظر گرفته بودیم و آنها با ورود به این لینک می توانستند ضمن مطالعه فرم های مختلف، در این سامانه موارد مدنظر را در صورت موافق بودن تیک بزنند.  اساسا امکان رای گیری به شکل حضوری به مراتب بهتر است اما وقتی قرار است این اقدام را از طریق وبینار انجام بدهیم، با توجه به امکانی که از طریق سامانه ایجاد کردیم، ساز و کار لازم هم فراهم شد. اعضای مجمع در مهلتی که مشخص شده بود، فرم‌ها را در سامانه پر کردند و هم به شکل فیزیکی به دبیرخانه مجمع ارسال کردند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: این مدارک، مستنداتی که به شکل فیزیکی در سامانه ثبت شده است توسط ناظران مجمع به دقت بررسی می‌شود و فردا اعلام عمومی خواهد شد. نمی گوییم کار سخت بوده زیرا برگزاری وبینار برای ما اجبار بوده  و همچنین فیفا زمانی را برای برگزاری مجمع برای ما در نظر گرفته بود که انشاء الله نتایج را هم اعلام می کنیم. روابط عمومی فدراسیون هم اطلاع رسانی لازم را انجام می دهد تا رسانه‌های گروهی هم می‌توانند وارد بشوند و مجمع را ببینند. تمام تهمیدات لازم را یک بار در هفته قبل بررسی کردیم و  امروز هم در محل آکادمی فوتبال هستیم تا مجددا این سیستم ارزیابی شود و فردا کار به خوبی انجام شود.

نبی درباره رای گیری آنلاین توضیح داد: سامانه تعریف شده برای بالاترین مقام باشگاه، هیات های استانی یا مجموعه های حقوقی دیگری که عضو مجمع هستند تعریف شده است. رمز ورود به لینک و پسورد هم در اختیار آنها قرار گرفت و ابراز هویت ها را از طریق همین سامانه به اعضای مجمع داده ایم. ضمن اینکه آنها باید اطلاعات خواسته شده را در این سامانه تکمیل کرده و می فرستادند. تمام 75 عضو مدارک را ارسال کرده و ناظران مجمع هم این مدارک را کنترل می کنند. فردا فکر می کنم نسبت به جلسات مجمع قبلی شفاف تر و بهتر کار را انجام می دهیم.

وی درباره اینکه اگر پیش نویس اساسنامه مورد تایید اعضای مجمع تصویب نشود، احتمال حضور کمیته عادی سازی در فدراسیون فوتبال وجود دارد،گفت:  یکی از مدارکی که در سامانه برای اعضای مجمع ارسال شده همین پیش نویس اساسنامه جدید و دستورالعمل انتخاباتی است. اعضا موافقت خود را با این مدارک در سامانه ثبت کرده اند و فرم را از سامانه پرینت گرفته و برای ما فرستاده اند. ناظران مجمع هم رسیدگی می کنند و این بحث به خوبی انجام شده است. مطمئن باشید و کار به مجامع بعدی نمی رسد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال پس از تایید اساسنامه عنوان کرد: 70 روز پس از تصویب اساسنامه، تاریخ مجمع را اعلام می کنیم. پیش بینی ما این است مجمع انتخاباتی اوایل بهمن و اواخر اسفند برگزار شود. طبق قوانین و مقرراتی که در اساسنامه درج شده و مدنظر فیفا است، کار را انجام می دهیم.

نبی درباره زمان ثبت نام نامزدها در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: 50 روز قبل از تشکیل مجمع انتخاباتی، ثبت نام ها شروع می شود و متقاضیان طبق شرایط اعلام شده می توانند در انتخابات شرکت کنند. 

وی درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال به فیفا قول داده ظرف یک سال تغییرات مدنظر را در اساسنامه اعمال کند، گفت: اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال نسبت به اساسنامه کشورهای دیگر به روز شده تر است و با قاطعیت می گویم  این اساسنامه  به عنوان سندی تاریخی برای فوتبال کشور به تصویب می رسد، بیشتر کشورها اساسنامه خود را به روز رسانی نکرده اند و ما پیشتاز هستیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال مسیر لازم را برای رعایت پروتکل ها طی کرده و مکاتبات را با فدرسیون پزشکی، ورزشی، وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا انجام داده است. امیدواریم هرچه سریع تر پاسخ بدهند زیرا فوتسال جزو رشته های پرافتخار و مقام آور برای ورزش ایران است تا بتوانیم لیگ این رشته را هم آغاز کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهدی محمد نبی اساسنامه فدراسیون فوتبال فیفا فدراسیون فوتبال فیفا مهدی محمد نبی اساسنامه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال اعضای مجمع رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین

رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین به دلیل فساد گسترده ورزشی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش مشرق، دادگاه چین روز سه شنبه اعلام کرد که چن ژیوآن رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین را به اتهام دریافت رشوه و سایر جرایم مالی به حبس ابد محکوم کرده است.

بر اساس اعلام رسانه های چینی، این رئیس فدراسیون، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۳، از موقعیت‌های خود در فدراسیون و سایر ارگان‌ها استفاده کرد تا «به‌طور غیرقانونی» مبالغی از افراد دیگر به مبلغ ۸۱.۰۳ میلیون یوان (۱۱ میلیون دلار) دریافت کند.

وی در ماه ژانویه به دریافت رشوه ۱۱ میلیون دلاری اعتراف کرده است.

تاکنون علاوه بر رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین، ده‌ها بازیکن نیز مورد بازجویی قرار گرفتند.

دادگاه چین در حکم خود نوشت که او به فوتبال چین «خسارتی هنگفت» وارد کرده است.

برخی دیگر از مسئولانی که در دوران ریاست «چن» در فدراسیون حضور داشتند بین ۸ تا ۱۴ سال زندان محکوم شده اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!