Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار بین تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام و وچان کردستان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در ورزشگاه عدالت ایلام برگزار شد.

تیم پالایش گاز بانوان ایلام موفق شد نیمه نخست در دقیقه ۱۴ با پنالتی زهرا حاتم نژاد تک گل خود را به ثمر برساند.

در نیمه اول تیم پالایش با حملات خود چندین موقعیت گل را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار تیم وچان کردستان موفق شد گل دوم این نیمه را در دقیقه ۴۲ به ثمر برساند و نیم اول با تساوی یک، یک به پایان رسید.

نیمه دوم نیز ۲ تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما تیم وچان با حملات خود موفق شد ۲ گل دیگر را در دقایق ۸۳ و ۹۲ به ثمر برسانند.

عاطفه ایمانی و محدثه زلفی ۲ کارت زرد از داور دریافت کردند و طاهره آزادی و سمیه فیضی با طاهره منصوری و ستاره عبدالهی تعویض شدند.

تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام هفته آینده مهمان تیم شهرداری سیرجان است.

گفتنی است مسوولان شرکت پالایش گاز ایلام حامی تیم فوتبال بانوان ایلام از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

برچسب‌ها فوتبال ایلام وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایلام وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال ایلام وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال بانوان اخبار کنکور بانوان ایلام پالایش گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال زنان بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا شامگاه شنبه در دیداری خانگی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این دیدار اما از دو جهت برای طرفداران این تیم حائز اهمیت بود. نخست آنکه تیم زنان بارسلونا از سال ۱۳۹۷(۲۰۱۹) در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده بود. این تیم در ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۷) در دیدار برابر اسپورتینگ هوئلوا در لالیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود و پس از آن در ۱۲۳ دیدار خانگی و به مدت پنج سال هرگز طعم شکست را نچشیده بود.

ضمن اینکه این تیم از آوریل ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۹) در تمام دیدارهایی که به میدان رفته است موفق به گلزنی شده بود و برای نخستین بار در دیدار با چلسی و پس از حدود ۱۹۰ بازی نتوانست در یکی دیدار گلزنی کند.

این تیم اسپانیایی در این فصل ۱۶۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل گذشته موفق شد رکوردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ۴۴ بازی، ۴۲ برد و ۲ تساوی بدست بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • مصاف پالایش نفت آبادان و طبیعت اسلامشهر
  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول