Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ورامین با بیان اینکه مشکلات اقتصادی اصلاً قابل قبول نیست گفت: مسئولان کشور تمام توجه خود را به توان داخلی صرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین، در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی اظهار داشت: قرآن کریم می‌فرماید «عاقبت نیک برای متقین و پرهیزگاران است» لذا اگر سعادت دنیا و آخرت را می‌خواهیم فقط با تقوا به آن می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: وقتی بشر از خدا غافل شد و در دام شهوات و تمایلات نفسانی قرار گرفت و به هر گناهی دست می‌زند، لذا ریشه تمام زشتی‌های اخلاقی غفلت از یاد خداست که این گناهان سبب نزول بلاها و گرفتاری‌ها هم می‌شود پس باید از خداوند طلب بخشش و استغفار داشته باشیم تا انشاالله همچنان رحمت خود را بر ما نازل فرماید.

امام جمعه ورامین بیان داشت: باید بدانیم همه ما بهره‌مند از نعمت‌های الهی هستیم و باید شکرگزار این نعمت‌ها باشیم یکی از این نعمت‌ها، نعمت ولایت و نعمت انقلاب اسلامی است شکرگزاری این نعمت‌ها به این است که تا می‌توانیم خدمت کنیم، مردم به یکدیگر خدمت کنند، خصوصاً در این شرایطی که دنیا گرفتار یک بیماری ویرانگر و جهانی شده است باید همه ما دست به دست یکدیگر داده و با کمک به هم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: از سوی دیگر مسئولان باید قدردان باشند خداوند توفیق خدمتگزاری به چنین مردمی را نصیب آنها کرده است و هرگونه کوتاهی خسران دنیا و آخرت را خواهد داشت.

محمودی با بیان اینکه این مشکلات اقتصادی اصلاً قابل قبول نیست عنوان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «بسیاری از آنها با مدیریت صحیح حل خواهد شد» بدانیم آمریکا و اروپا دوستدار مردم ما نیستند آنها در طول حیات خود به ملت‌های دیگر خاصه ملت ایران ظلم کردند و امید داشتن به آنها ساده لوحی است، لذا باید مسئولان کشور تمام توجه خود را به توان داخلی صرف کرده تا انشاالله بتوانیم توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی سازیم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله محمودی امام جمعه ورامین نماز جمعه شهرستان های استان تهران تکیه بر توان داخلی حل مشکلات اقتصادی نعمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد پاک است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه با ثبت عدد ۳۹ در شرایط پاک قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۶۲ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه امامیه با عدد شاخص ۹۵ در شرایط قابل‌قبول به ثبت رسیده است.

دما در حال حاضر ۱۶ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی و صاف است.

کد خبر 6062583

دیگر خبرها

  • افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • کیفیت هوای مشهد پاک است