Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@11:06:07 GMT

محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ترور شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۴۵۲

محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ترور شد + جزئیات

محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ساعاتی پیش ترور شد.

به گزارش ایمنا، ساعاتی قبل محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد.

متأسفانه تلاش‌ها برای احیای این شخص به نتیجه نرسیده و این دانشمند به شهادت رسیده است.

محسن فخری زاده از دانشمندان مؤثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.

رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.

منبع: رجانیوز

کد خبر 457946

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترور دانشمند هسته ای شهادت دانشمند هسته ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از ترور «المبحوح» جلوگیری از رسیدن ایمن کمک‌ها به ملت ما بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور بزدلانه شهید «فایق المبحوح» پس از آن انجام شده که این شهید به همراه دستگاه‌های امنیتی برای تامین امنیت روند رسیدن کمک‌ها به استان‌های «غزه» و «شمال» نوار غزه کوشیده بودند.

جنبش حماس اعلام کرد که این اقدام ارتش جنایت‌کار رژیم صهیونیستی در راستای ممانعت از رسیدن ایمن کمک‌ها به مردم فلسطین در نوار غزه به انجام رسیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنایت تروریستی حمله به پلیسی که به موجب حقوق بشر بین‌الملل از مصونیت و حمایت برخوردار است، دلیل دیگری برای اثبات تلاش دشمن نازی برای گسترش آشوب در نوار غزه، هدف قراردادن صلح اجتماعی در این باریکه و تداوم قحطی در آن است که در راستای اجرای برنامه‌های نسل‌کشی جمعی و کوچاندن ملت ما از سرزمینشان به انجام رسیده است.

در عین حال جنبش حماس ضمن تاکید بر تداوم اقدام علیه برنامه‌های خبیثانه دشمن صهیونیست بیان کرد: دشمن جنایتکار هرگز موفق به گسترش آشوب در میان جامعه مقاوم و پایدار ما نخواهد شد.

گفتنی است کمی پیش‌تر منابع فلسطینی اعلام کردند که «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌ها در این باریکه به شهادت رسیده است.

این منابع تاکید کردند که شهید فایق المبحوح مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه بوده و ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این شهید مدیر عملیات امنیت داخلی جنبش حماس بوده، دروغ است.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهید المبحوح خود را تسلیم نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی نکرده و با سلاح خود به مبارزه با دشمن پرداخته است و موفق شده یک نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و ۲ نظامی دیگر صهیونیست را نیز زخمی کند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی از ترور المبحوح اثرگذاشتن روی روند تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک و تشدید آشوب امنیتی در نوار غزه است که اشغالگران سعی در ایجاد آن دارند.

دیگر خبرها

  • در سایه پرچم سه رنگ، همراه اشک و لبخند
  • دانشمند مشهور سلول‌های بنیادین در ماه رمضان به دین اسلام مشرف شد
  • هدف از ترور «المبحوح» جلوگیری از رسیدن ایمن کمک‌ها به ملت فلسطین بود
  • هدف از ترور «المبحوح» جلوگیری از رسیدن ایمن کمک‌ها به ملت ما بود
  • جنایت ترور شهید المبحوح را محکوم می‌کنیم
  • ساخت سلاح لیزری با نانوذرات توسط دانشمند ایرانی
  • تهدید اسموتریچ به ترور هنیه در قطر
  • راه حل دانشمند ایرانی برای یک مسئله ۲۰ ساله/ محدودیت‌های مواد شفاف جاذب انرژی کشف شد
  • راه حل دانشمند ایرانی برای یک مسئله ۲۰ ساله/ کشف محدودیت‌های مواد شفاف جاذب انرژی
  • لحظه حمله پهپادی اوکراین به شهر بلگورود روسیه (فیلم)