Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@19:57:38 GMT

آخرین وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۴۵۴

آخرین وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت فعالیت ادارات و مدارس آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آذربایجان شرقی را از روز شنبه، هشت آذر سال جاری تا پایان هفته اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛ بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش  جزئیات فعالیت کارکنان اداری و بخشهای آموزشی و ستادی مدارس از روز شنبه 8 آذرماه  99 اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 و بنا به مصوبه چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و بخشنامه 39/710 – 28/8/99 معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و همچنین ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور جزئیات فعالیت اداری و مدارس شهرستانها و مناطق استان در هر سه وضعیت « زرد، نارنجی و قرمز » به شرح ذیل اعلام می گردد:در هر سه وضعیت زرد – نارنجی و قرمز فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاهها و ... در مدارس شهری بصورت غیر حضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل های ابلاغ شده آموزشها را پیگیری نمایند.


در شهرهای با هر سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز بخشهای اداری و عوامل اجرایی مدارس تعطیل بوده و صرفا کارکنان حفاظت و تاسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری در محل کار خود حضور خواهند داشت.


در شهرهای با وضعیت قرمز ادارات  تعطیل کامل خواهد بود.(جزئیات طی بخشنامه 99/9/6 -114482/710 به مناطق ابلاغ شده است .

در شهرهای با وضعیت زرد ۲/۳ ( 75% )  کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.


در شهرهای با وضعیت نارنجی ۱/۲ ( 50% ) کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.

 مدیران محترم مدارس مجری طرح ثبت نام آموزش مجازی و رایگان پیش دبستانی ها بصورت دورکاری پیگیر امور باشند.

مدیران و عوامل محترم اجرایی بصورت دور کاری پیگیر اجرایی منظم برنامه های آموزشی و پرورشی باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغو پروازهای فرودگاه تبریز تا ساعت ۶:۰۰ روز دوشنبه، گفت: مسافران قبل از عزیمت به این فرودگاه از وضعیت پروازهای خود، اطلاع کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، رامین آذری ظهر امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه‌های هوانوردی صادر شده، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه تبریز در این بازه زمانی تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت پروازها از طریق مبادی رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد، افزود: مسافران پروازهای امروز تا ۶:۰۰ صبح فردا از آمدن به فرودگاه تبریز، خودداری کنند.

کد خبر 744445

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • افزایش ۶ درصدی حجم مخزن سدهای آذربایجان شرقی
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • فیلم/ وضعیت پمپ بنزین ها در شهرهای آذربایجان غربی