Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:41:43 GMT

جزییات تعطیلی ادارات هفته آینده در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۴۵۹

جزییات تعطیلی ادارات هفته آینده در هرمزگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی با اشاره به ضرورت خدمات رسانی به مردم گفت: استانداری، فرمانداری ها و دیگر ادارات خدمات رسان شامل این تعطیلی نمی شود.

وی گفت: بانک ها با رعایت سقف حضور باید به مردم خدمات رسانی کنند و بخش خصوصی و واحدهای تولیدی هم مشمول این تعطیلی نمی شوند و واحد‌های تولیدی با رعایت پروتکل ها همچنان دایر و فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد استانی با بیان اینکه این طرح تنها مشمول مناطق قرمز می شود، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان بندرعباس قرمز اعلام شده است.

ناجی خاطرنشان کرد: در واقع علاوه بر اجرای همان محدودیت هایی که از ابتدای آذرماه در حال انجام هست این تعطیلی ادارات غیر ضرور هم اضافه شده است اما کارکنان ضروری ادارات بنا به تشخیص مدیران دستگاه ها در محل کار حاضر می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در هرمزگان تاکید کرد: ادارات مشمول این طرح، باید حداکثر کارکنان به جز کارکنان ضروری ادارات را از حضور در محل کار معاف کنند. ناجی با اشاره به ضرورت امر تولید تاکید کرد: بخش عمرانی و تولیدی باید با قوت بر فعالیتهای خود ادامه دهد. 

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت تعطیلی ادارات هرمزگان سعید ناجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات خدمت رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر

تین نیوز

مترو و اتوبوسرانی پایتخت به مناسبت فرارسیدن اولین شب قدر به شهروندان، خدمات ویژه ارائه می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام رضا محمدنژاد سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، این ناوگان به منظور تسهیل تردد شب زنده داران در اولین شب قدر به مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس دهی در خطوط درون شهری را تا ساعت ۲ بامداد افزایش می دهد.

محمدنژاد افزود: بر این اساس، سرویس دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ متروی تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: در شب های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳) هم سرویس دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می شود.

رضا محمد نژاد افزود: متروی تهران در شب های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و برعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات رسانی شبانه ندارد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم با صدور اطلاعیه ای از خدمات رسانی ویژه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در مراسم پرفیض شب های قدر خبر داد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم شب های قدر که ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می شود، در پایان مراسم خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیرهای مشخص شده به شرح ذیل، ارائه می کند:

مبدا: میدان هادی ساعی - خیابان مدرس مسیر: خانی آباد نو - نازی آباد - میدان راه آهن

مبدا: خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع شمالی حرم - خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع جنوبی حرم- میدان سلمان فارسی- خیابان زهره وند مسیر: کهریزک- باقر شهر

مبدا: گردشی مترو شهرری مسیر: مترو شهرری- میدان هادی ساعی

همچنین روابط عمومی سازمان بهشت زهرا هم اعلام کرد: درهای اصلی این آرامستان امشب به مناسبت فرارسیدن شب قدر برای حضور زائران در گلزار مطهر شهدا یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی باز است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران هم گفت: آتش نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی امشب و دیگر شب های قدر به منظور کمک به ایمنی محل های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه ها، شبستان ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر مستقر می شوند.

قدرت الله محمدی به شهروندان توصیه کرد در این شب ها همه درهای ورود و خروجی مکان های مذهبی را باز بگذارند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک ترین محل تا درهای خروجی اسکان داده شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جزییات خدمت رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر
  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد + جزییات
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳