Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند دقایقی قبل در گفت وگوی تلفنی با شبکه زاگرس کرمانشاه افزود: در این مدت دستگاه های خدمات رسان با یک سوم کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در صورت تشخیص مدیران، دستگاه‌های خدمات رسان می توانند با ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند و نهادهای نظامی و انتظامی از این دستورالعمل مستثنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران کل دستگاه های اجرایی باتوجه به پیش بینی بارندگی در روزهای اخیر باید در محل کار حضور داشته باشند، گفت: استاندار و معاونین استانداری در طول هفته در محل کار خود حضور دارند.

وی اظهار داشت: امیدواریم با تعطیلی ادارات و کاهش ترددها و همراهی مردم شاهد تداوم روند نزولی کاهش مبتلایان، بستری ها و فوتی ها باشیم.

بازوند تاکید کرد: تغییر در سبک زندگی و رعایت توصیه های بهداشتی یکی از راهکارهای درمان کرونا است.

استاندار کرمانشاه در پایان از همکاری بسیار مطلوب مردم، اصناف، بازاریان و همه نهادها در هفته اول اجرای محدودیت ها قدردانی کرد.
۱۵۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۵۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در این استان شناسایی شدند که ۸۹ مورد از آنها سرپایی و ۶۴ نفر دیگر بستری بودند.

«مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این ۱۶ نفر شامل چهار نفر در کرمانشاه، چهار نفر در کنگاور، ۲ نفر در سنقر و در شهرستان های اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و دالاهو نیز هر کدام یک نفر می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۸۳۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸ نفر با علایم ویروس کرونا بستری و ۱۳۳ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، گفت: در ایام شب‌ قدر تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد. - اخبار استانها -

عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از تغییر ساعت اداری خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به منظور فراهم شدن امکان بهره‌مندی کارکنان دولت از ثمرات معنوی شب‌های پرفضیلت قدر، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام  سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در استان کردستان در روزهای نوزدهم، بیست و سوم و  بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با تأخیر خواهد بود.

وی افزود: ساعت شروع فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در این ایام شب قدر 9 صبح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، گفت: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و بیمارستان‌ها نمی‌شود و همکاران باید مطابق برنامه و شیفت ابلاغی سر کار حضور یابند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!