Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ بنابه اعلام معاونت عملیات ناجا، عملکرد نیروی انتظامی در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از مورخه ۹۹/۰۹/۰۱ لغایت ۹۹/۰۹/۰۶ (۶ روزه) به شرح ذیل است:

در این باره ۱۰ هزار و ۸۹۲ نفر نیرو برای انجام عملیات‌ها به کارگیری شده و در یک هزار و ۹۴۸ نقطه نیرو‌های پلیس در محل‌های مورد نیاز مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی تعداد تردد خودرو‌ها قریب به ۶۶۵۲۲۶۹۴ دستگاه بوده که در این رابطه کاهش ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد هستیم.

پلیس اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف داشته که در این خصوص ۳۴۶ هزار و ۱۵۰ مورد بازدید از واحد‌ها صورت گرفت و ۱۹۳ هزار و ۷۰۱ مورد تذکر و صورتجلسه تنظیم شد. همچنین ۱۱ هزار و ۹۴۱ مورد نیز منجر به پلمب واحد‌ها شد.

۶۹۵ هزار و ۱۲۹ مورد تذکر لسانی به رانندگان خودرو‌ها صورت گرفت و ۲۷۹ هزار ۱۲ دستگاه عودت یافتند.

پلیس در این ایام اعمال قانون هم داشته و در حوزه طرح محدودیت شبانه تعداد ۵۱ هزار و ۹۵۶ خودرو متخلف جریمه شدند و تعداد ۱۸ هزار و ۴۱۳ خودرو که وارد مناطق نارنجی شدند نیز مورد جریمه پلیس واقع شدند و تعداد ۱۸ هزار و ۸۸۱ خودرویی که وارد مناطق محدوده قرمز شدند با جریمه پلیس مواجه شدند.

ضمنا در شش روز گذشته ۲۱۹ هزار و ۷۹۲ پیامک به رانندگان خاطی ارسال شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس طرح محدودیت شبانه کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

محمدعلی توکلی گفت: دراین گشت بازرسی که دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۷ واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی صورت گرفت؛ ۴ واحد صنفی که دارای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عدم ارائه فاکتور خرید، گران‌فروشی و تقلب درکسب، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، با بیان اینکه شغل اکثر ساکنان جنوب کرمان، کشاورزی می‌باشد و این افراد برای تهیه انواع سموم و آفت کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ریزمغزی و ... به فروشگاه‌های لوازم کشاورزی مراجعه می‌نمایند. تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صمت جنوب کرمان معاونت بازرسی واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در حال انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد