Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:15:54 GMT

انتظار یک بازی سخت را داشتیم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۵۶۹

انتظار یک بازی سخت را داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از شکست تیمش مقابل شهداب یزد گفت: انتظار یک بازی سخت را داشتیم. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. تبریک ویژه به تیم شهداب یزد. در گیم اول و دوم پایاپای بازی کردیم و می‌توانستیم پیروز شویم اما متاسفانه در امتیاز ۲۰ به بالا چند اشتباه مرتکب شدیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرزاده در ادامه گفت: برای این بازی استراتژیک داشتیم. هفته بعد بازی مهمی داریم و امیدوارم بتوانیم امتیازی که نیازی داریم را به دست آوریم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در پاسخ به این سئوال که تیم شما مستعد حضور در مرحله پلی آف است نظر خودتان چیست گفت: روزی که تیم را بستیم و یارگیری انجام دادیم بسیاری از ما انتقاد کردند که بازیکنان جوان و باتجربه‌های پا به سن گذاشته‌ایم داریم اما رفته رفته با تمرینات ضعف تیم را پوشش دادیم و نظرها نسبت به تیم تغییر کرد. امیدواریم تا نیم فصل نتیجه‌ای که در شأن هورسان باشد را بدست آوریم و در دور برگشت نتایج خوبی کسب کنیم.

کد خبر 5081838 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: هورسان رامسر تیم والیبال شهداب یزد لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال دیه گو مارادونا والیبال ماشین سازی تبریز تکواندو محمود فکری تیم فوتبال پیکان تهران کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ماشین سازی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر

آفتاب‌‌نیوز :

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. گل اول این بازی را دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند و تصاویر منتشر شده از خوشحالی بعد گل او حسابی جنجال ساز شد. پس از این اتفاق اسماعیلی فر به کمیته انضباطی فرا خوانده شد.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد جریمه‌ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • افزایش ۳برابر قرارداد اوسمار! بازی دلالان در پرسپولیس
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است