Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، فِراری علاوه‌ بر فرمول یک، در مسابقات متنوع کلاس GT حضور دارد و با استفاده از استانداردهای این رقابت‌ها، خودروهای قابل فروش به علاقه‌مندان رانندگی پیست تولید می‌کند. جدیدترین محصول مخصوص پیست فراری، از نظر توانایی فنی، برتری محسوسی بر مدل جاده‌ای 488GTE و نسخه مسابقه‌ای 488GT3 خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
د488GT3 با قدرت ۵۵۰ اسب ‌بخار در مسابقات سال ۲۰۲۰ شرکت کرد و افتخارات فراوانی به‌ دست آورد،؛ اما فراری488GT مودیفیکاتا ملزم به رعایت محدودیت‌های فدراسیون جهانی مسابقات اتومبیل‌رانی (FIA) نیست و ۷۰۰ اسب‌ بخار قدرت خواهد داشت.   
تغییر چشم‌گیر آیرودینامیک مهم‌ترین تفاوت 488GT مودیفیکاتا نسبت به مدل‌های قبلی 488 است. این خودرو هزار کیلوگرم نیروی عمود بر سطح در سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت دارد. تقریبا تمام بدنه دارای فیبر کربن است. سیستم ترمز، مشابه 488GT3 EVO خواهد بود و توسط برمبو، مخصوص 488GT مودیفیکاتا عرضه می‌شود. کلاچ فیبر کربن و جعبه‌دنده مسابقه‌ای با قابلیت تغییر نسبت عملکرد نیز روی 488GT مودیفیکاتا نصب خواهد شد.  
خودرو مخصوص پیست فراری، جدیدترین سیستم آنالیز الکترونیک عملکرد فنی را فراهم می‌کند که بعد از ثبت، قابل انتقال به حافظه USB است. خریدار می‌تواند برای 488GT مودیفیکاتا، صندلی کنار راننده، آینه وسط بزرگ و سیستم فعال نمایش فشار باد تایر با دماسنج دقیقه را سفارش دهد. رنگ بدنه و بسیاری از ادوات داخل کابین نیز می‌توانند شخصی‌سازی شوند.  
تیراژ تولید فراری 488GT مودیفیکاتا محدود خواهد بود و صرفا به افرادی که دوره آموزشی رانندگی حرفه‌ای فراری را گذرانده باشند، فروخته خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو فراری موتور کابین پیست رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند

محمدرضا شوشتری گفت: در این دوره از مسابقات که به مدت ۲ روز به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش شهرستان بهار برگزار شد ۵۸ سوارکار در رده‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

او گفت: در رده سنی آزاد با ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر، ۱۸ شرکت کننده از استان‌های همدان و کرمانشاه با هم رقابت کردند که در نهایت محسن حدادیان با اسب "آنجل" به عنوان قهرمانی دست یافت.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در این رده سنی، امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "بارلی" دوم شد و مهدی صمدی با اسب "لورنز" بر سکوی سوم ایستاد.

شوشتری گفت: همچنین فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب "دیزاین" و محمدرضا شوشتری با اسب "نیوشا" بر سکوی چهارم و پنجم این مسابقات ایستادند.

او گفت: در رده سنی بزرگسالان با ارتفاع ۱۲۵ سانتی‌متر نیز محسن حدادیان با اسب "ریلکس" اول شد و امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "کریستیانازد" و مهدی حمزه‌ای با اسب "هایرون" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در رده سنی زیر ۱۸ نیز هشت سوارکار با هم به رقابت پرداختند که در نهایت کیان قراگوزلو با اسب "آبین" از همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد و ویانا فرجام‌فر با اسب "سهند" و محمد مظفری با اسب "پرنس" هر دو از استان کرمانشاه دوم و سوم شدند.

شوشتری گفت: در رده مالکین هم آرتا سهل‌البیع با اسب "الدورادو"، ملیکا محمدی با اسب "ریلکس" و آرمین احمدی‌ثابت با اسب "آتلانتا" به ترتیب اول تا سوم شدند.

او گفت: در رده مبتدی نیز در روز نخست مسابقات، ۲۶ ورزشکار شرکت کردند که ۲۱ نفر بدون خطا مسیر مسابقه را سپری کردند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان با اشاره به اینکه ایلیا محمدی مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده داشت، گفت: شکوفه یزدی به عنوان (سرداور)، خانم شوشتری و مهدی بختیاری از رشت (داور)، پریسا کریمی از سنندج (کمک داور)، عرفان نمدی و تیما سیاوشی (کلانتر) و سید وحید برقعی با دستیاری خانم اسدی به عنوان (طراح مسیر) و آقای عسگریان و خانم خمسه از کرمانشاه از عوامل اجرایی این مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخاری معرفی شد /عکس
  • معرفی آنتی ویروس های مناسب برای کامپیوتر و موبایل