Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-طرح شهید سلیمانی برای مقابله با شیوع کرونا با حمایت بسیج و سیستم بهداشتی در شهرستان‌های خوزستان در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، طرح شهید سلیمانی برای مقابله با شیوع کرونا با حمایت بسیج و سیستم بهداشتی در شهرستان‌های خوزستان در حال انجام است.

یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بهبهان، اظهار کرد: نشست ستاد کرونای شهرستان بهبهان با هدف بررسی وضعیت موجود و تشریح اقدامات بعدی برای دستگاه‌های اجرایی و امدادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح جدید اجرای محدودیت‌ها چهارماهه است، هر دوهفته یک بار شرایط بررسی و تصمیمات جدید اتخاذ می‌شود البته شرایط نسبت به روزهای گذشته بهتر شده اما با آن وضع مطلوب فاصله داریم.

فرماندار بهبهان علت تشکیل جلسات در این شرایط را نیاز به تصمیم گیری و تصویب مصوبات،هماهنگی و جمع بندی برای کنترل بیماری دانست و بیان کرد: بهتر شدن شرایط، نتیجه همکاری مردم و اصناف است چون ما شریان ورودی خوزستان هستیم و خوشبختانه در این روزها 67 درصد کاهش ورودی داشته‌ایم.

کاهش 67 درصدی ورودی به خوزستان از دروازه شهر بهبهان/ اقدامات سختگیرانه‌ای برای کنترل کرونا وضع شده است

وی با اشاره به این که به صورت روزانه تمام نهادهای عضو ستاد در شهر حضور دارند و نظارت می‌کنندگفت:شرایط سخت گیری های ما شدیدتر از وضعیت نارنجی بود زمانی اصل تصریح کرد: برای اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج و علوم پزشکی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، نقاط پرخطر شناسایی شده و به بسیجیان ابلاغ شده است و در روستاها و شهر همکاریها صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد:درکنترل بازار هنوز با پروتکل شهرهای قرمز و نارنجی فاصله داریم، لذا از بازاریان ک اصناف عزیز درخواست داریم همکاری کنند البته آمار تردد شبانه و جریمه های ناشی از تردد رو به کاهش هست و امیدواریم که به صفر برسد.

این مقام مسئول با بیان این که نظارت های شبانه در سطح شهر و تمام بازار کماکان ادامه خواهد داشت ادامه داد: بخشداران موظف هستن در روستاها کسانی که مراسم برگزار می‌کنند و رعایت نمی‌کنند را به دادستان معرفی و برخورد کنند

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در هندیجان ، با اشاره به مناسبت 5 آذرماه سالروز تأسیس بسیج مستضعفان اظهار داشت: وجود تفکر بسیجی میتواند کشور را از هر بن بستی خارج کند.

‌‌جزئیات طرح تکمیلی "شهید سلیمانی" در کشور/ راهبرد بسیج در این طرح قطع زنجیره ویروس کروناست + فیلمبی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد؛ وقتی با «جان» انسان‌ها بازی می‌شود‌شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری متوقف شد

فرماندار هندیجان به مسئله کرونا و طرح شهید سلیمانی اشاره و بیان داشت: طرح شهید سلیمانی برای مقابله با شیوع این ویروس منحوس با همکاری مردم، بهداشت و بسیج در این شهرستان عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح سلامتی به شکل محله به محله در هندیجان برگزار شده و برای اثرگذاری نیاز به همراهی مردم داریم.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش گفت: ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذاری های صورت گرفته در این بخش است.

صادق ستاری فرد، درحاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضاهای ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می شود.

ستاری فرد اظهارکرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

وی، درخصوص وضعیت آذربایجان‌غربی هم گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۰۷ هزار مترمربع به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش افزود: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساختهای ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفتهای انجام شده، پیش بینی می شود این اعتبارات امسال دو برابر شود.

ستاری فرد تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استانهای پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی اضافه کرد: ظرفی‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری وحتی بین المللی ورزشهای دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است