Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان که روز گذشته به دلیل بارش شدید برف معوق شده بود، عصر امروز (جمعه) از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

محمد نژادمهدی در دقیقه ۲۸ زننده تک گل پیروزی‌بخش سپاهان در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان با پیروزی امروز مقابل تراکتور ۶ امتیازی ‌شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رتبه سوم جدول قرار گرفت. تراکتور با منصوریان در سومین‌ بازی‌اش در این فصل هم پیروز نشد تا همچنان با ۲ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ‌بماند.

داوری این دیدار برعهده بیژن حیدری بود که محمد کریمی و سروش رفیعی از سپاهان و اکبر ایمانی را با کارت زرد جریمه کرد. 

۲۵۵ ۲۵۲

کد خبر 1460210

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه سپاهان باشگاه تراکتور لیگ برتر بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی

آفتاب‌‌نیوز :

تمام دیدارهای هفته بیست یکم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود که از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران، مس رفسنجان و ذوب‌آهن و نیز سپاهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز سه دیدار ملوان و صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد، شمس‌آذر قزوین و تراکتور آغاز شد. آخرین دیدار این هفته هم از ساعت ۲۱ بین دو تیم هوادار و استقلال برگزار می‌شود.

نتایج بازی‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

پرسپولیس ۱ - ۰ پیکان

گل‌ها: محمدحسین کنعانی‌زادگان برای پرسپولیس

شرح گل‌ها: پس از آنکه ریگی توانست با اشتباه محاسباتی بازیکن پیکان یک پنالتی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی با یک ضربه مطمئن گل اول سرخپوشان را در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند.

آلومینیوم اراک ۱ - ۰ نساجی مازندران

گل‌ها: امیر نوری

شرح گل‌ها: 

مس رفسنجان ۱ - ۲ ذوب‌آهن

گل‌ها: فریبرز گرامی و رامتین سلیمان زاده (گل‌به خودی)  برای ذوب‌آهن

شرح گل‌ها: ذوب‌آهن در دقیقه سوم این مسابقه توانست از توپ ارسالی به درون محوطه جریه مس رفسنجان استفاده کند و فریبرز گرامی پس از دفع توپ اشتباه مدافع مس، گل اول این دیدار را به ثمر برساند. ذوب‌آهنی‌ها در دقیقه ۱۵ اما توپ را از سمت راست به روی دروازه مس رفسنجان ارسال کردند که با اشتباه مهلک رامتین سلیمان‌زاده دروازه این تیم به اشتباه باز شد و ذوب‌آهن به گل دوم خود رسید.

دو گل ذوب‌آهن در نیمه نخست بی پاسخ نماند و مسی‌ها در دقیقه ۴۲ توانستند با شوت زیبا و دقیق جلال الدین علی محمدی به گل اول خود برسند.

سپاهان ۱ - ۰ گل گهر سیرجان

گل‌ها: رضا شکاری برای سپاهان

شرح گل‌ها: فرشاد احمد زاده با یک توپ ربایی هوشمندانه و یک پاس زیبا، رضا شکاری را در دقیقه شش در موقعیت خوبی گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای ساده به تیم قبلی خود گلزنی کرد و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

ملوان ۰ - ۰ صنعت نفت آبادان (ساعت ۱۹)

گل‌ها: 

شرح گل‌ها:

استقلال خوزستان ۰ - ۰ فولاد (ساعت ۱۹)

گل‌ها: 

شرح گل‌ها:

شمس‌آذر قزوین ۰ - ۱ تراکتور (ساعت ۱۹)

گل‌ها: مهدی حسینی برای تراکتور

شرح گل‌ها: مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ توانست پاس کات بک رحمان جعفری را با یک ضربه بغل پا تبدیل به گل کند و اولین گل شاگردان خمس در خانه حریف را به ثمر برساند.

هوادار ۰ - استقلال ۰ (ساعت ۲۱)

گل‌ها: 

شرح گل‌ها:

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان سال جدید برای گل‌گهر با حسرت
  • برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!
  • سرخابی ها با پیروزی به استقبال نوروز رفتند
  • آاس رم ۱-۰ ساسولو/ پیروزی حداقلی یاران آزمون مقابل قعرنشین+ فیلم
  • سپاهان این بار ۱۰ نفره برد/ ملوان همچنان می تازد
  • سپاهان این بار 10 نفره برد/ ملوان همچنان می تازد
  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • پیروزی یک نیمه‌ای سپاهان مقابل گل‌گهر با سماجت احمدزاده
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان