Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:31:33 GMT

رونق صید و صیادی در سواحل مکران

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۷۰۹

رونق صید و صیادی در سواحل مکران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی حسین دهقان کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده سواحل مکران صید و صیادی محدودیت های کرونایی حسین دهقان کایلی مور گیلبرت جمعه سیاه محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات برای ساخت مسکن کمک به رونق و رشد تولید است

رئیس جمهور با اشاره به اینکه صنعت مسکن یکی از ‌پیشران‌های اقتصاد است، تخصیص تسهیلات برای ساخت مسکن را کمک به رونق و رشد تولید دانست و تصریح کرد: دولت برای ارتقای شاخص آرامش خانواده‌ها و کمک به رونق تولید و رونق ساخت مسکن تمام توان خود را به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز شنبه در پانزدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن، با موثر دانستن پرداخت منظم و به موقع تسهیلات بانکی در سرعت اجرای نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی در بخش‌های مختلف، به یکی از مصوبات جلسه امروز شورای‌عالی مسکن درباره کاهش سود تسهیلات مسکن از ۲۳ به ۱۸ درصد اشاره و ابراز امیدواری کرد که با این مصوبه و نیز اقداماتی که در بخش‌ها و استان‌های مختلف کشور برای ساخت مسکن در حال انجام است، کار ساخت واحدهای مسکونی در نهضت ملی مسکن شتاب بیشتری بگیرد.

وی با تاکید بر رفع مشکل مسکن نیروهای مسلح در کنار دیگر اقشار مردم، سرعت کار و همکاری نیروهای مسلح جهت ساخت خانه‌های سازمانی و شخصی را مطلوب دانست.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه صنعت مسکن یکی از پیشران‌های اقتصاد بوده و رونق آن بسیاری از بخش‌های تولیدی کشور را نیز رونق می‌بخشد، تخصیص تسهیلات برای ساخت مسکن را کمک به رونق و رشد تولید دانست و تصریح کرد: دولت برای ارتقای شاخص آرامش خانواده‌ها و کمک به رونق تولید و رونق ساخت مسکن تمام توان خود را به کار گرفته است.

در جلسه امروز شورای‌عالی مسکن ۹ مصوبه برای شتاب بخشیدن بیشتر به اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن به تصویب رسید

کد خبر 736769

دیگر خبرها

  • تصاویر| بازار پر رونق گل و گیاه در آستانه عید نوروز
  • صید ماهیان استخوانی در مازندران ۲۰ درصد بیشتر شد
  • افزایش ۲۰ درصدی صید ماهیان استخوانی در مازندران 
  • عرضه مستقیم ماهی در غرفه اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان
  • عرضه مستقیم ماهی در غرفه اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان
  • عرضه مستقیم ماهی تنظیم بازار در بندرعباس
  • عرضه مستقیم ماهی در بازار صادقیه بندرعباس
  • تخصیص تسهیلات برای ساخت مسکن کمک به رونق و رشد تولید است
  • تدوین فرصت‌های ‌سرمایه‌گذاری‌ و برنامه تحولی شیلات خوزستان/ افزایش قدرت موتور قایق‌های صیادی
  • توسعه جنگل‌های حرا برای بازسازی ذخایر آبزیان