Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 932 KB ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان تایید شد | جزئیات ترور در آبسرد دماوند | نتانیاهو درباره این دانشمند چه گفته بود؟ کد خبر 568245 برچسب‌ها محسن فخری زاده تروریسم در ایران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده تروریسم در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمند مشهور سلول‌های بنیادین در ماه رمضان به دین اسلام مشرف شد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  شبستان به نقل از «moroccoworldnews» نوشت: «هنری لارسون» دانشمند مشهور در زمینه سلول های بنیادی در ماه رمضان سال جاری به اسلام گروید.

یک ویدیوی وایرال شده در فضای مجازی از این دانشمند منتشر شده است که او را در حال گفتن که شهادتین برای اجازه ورود به دین اسلام نشان می‌دهد.

بسیاری از مسلمانان از این خبر در رسانه های اجتماعی به شدت استقبال کرده و تصمیم «هنری لارسون» را یک خبر بسیار خوب توصیف کرده اند.

پروفسور لارسون پس از اینکه به اسلام گروید نام خود را «عبدالحق» گذاشت و اعلام کرد که از مسلمان شدنش بسیار خوشحال است.

به گزارش وب سایت « Azon Global»،  این دانشمند به دلیل اختراع داروی سلول های بنیادی که اخیرا از سوی سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا تأیید شده شناخته شده است.

هدف پروفسور لارسون از اختراع این دارو، درمان نابینایی ارثی است و ابراز امیدواری کرده است که با استفاده از سلول‌های بنیادین هیچ فردی با نابینایی ارثی روی زمین وجود نداشته باشد.

این دانشمند در ماه مبارک رمضان سال جاری میلادی اسلام را پذیرفت تا در این ماه، ورود خود به دین مبین اسلام را با روزه داری آغاز کند.

تغییر مذهب «هنری لارسون» تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که فعال برجسته و مشهور آمریکایی به نام «شان کینگ» نیز اسلام را پذیرفت.

شان کینگ به همراه همسرش رای کینگ با همکاری «عمر سلیمان» فعال اسلامی فلسطینی تبار در ویدیوی زنده ای، شهادتین گفتند و به دین مبین اسلام مشرف شدند.

او با انتشار ویدیوی مسلمان شدن خود در شبکه اجتماعی فیس بوک در پستی به ورود خود به دین اسلام همزمان با شروع ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

کینگ در پست خود نوشت: من و  همسرم هم اکنون بعد از نماز عشا در مسجددالاس در ایالت تگزاس به منزل برگشتیم؛ ما در مسجد شهادتین را گفتیم و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به اسلام مشرف شدیم. امروز روز زیبا و قوی و معناداری برای ما بود که هرگز آن را فراموش نمی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایتی از عمونوروز به قلم فرهاد حسن‌زاده + ویدئو
  • دانشمند مشهور سلول‌های بنیادین در ماه رمضان به دین اسلام مشرف شد
  • انجام اولین پرتو درمانی توسط دستگاه جدید شتاب‌دهنده در بیمارستان گلستان اهواز
  • (ویدئو) نام بردن از محمدعلی فردین برای اولین بار روی آنتن زنده صداوسیما
  • (ویدئو) اولین گفتگوی کاظم صدیقی پس از ماجرای زمین ۱۰۰۰ میلیاردی
  • (ویدئو) اولین گفتگوی کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر
  • (ویدئو) اولین گفتگوی حجت‌الاسلام صدیقی پس از ماجرا‌های اخیر
  • (ویدئو) «بی بدن» با صدای محسن چاوشی منتشر شد
  • حضور ۲ فیلم مشهدی برای اولین بار در اکران‌ نوروزی سینماها
  • ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت