Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:37:14 GMT

از شکست ناراحتم/ سایپا تیم با تجربه و پرمهره ای است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۷۳۳

از شکست ناراحتم/ سایپا تیم با تجربه و پرمهره ای است

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، تیم سایپا تهران موفق شد تیم صدرنشین سیرجان را شکست دهد.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال سیرجان پس از شکست تیمش مقابل سایپا گفت: بازی بسیار خوبی بود. از روز اول می‌دانستیم تیم سایپا پرمهره و دارای بازیکنان ملی پوش است و برای این بازی تدارک خوبی دیده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست نخست پیروز شدیم و در اوایل ست دوم نیز پیش بودیم.

وی در ادامه افزود: تیم ما پس از ۱۱ هفته به غیر از یک باخت خفیف که داشتیم دیگر نباخته بودیم و این برای ما یک نکته بود که نتوانستیم تیم را از نظر ذهنی جمع کنیم. پس از پایان ست اول که پیروز شدیم تصور بر این بود که پیروز بازی شده‌ایم اما تیم سایپا تیم پرمهره و با تجربه‌ای است.

تندروان تاکید کرد: این شکست برای ما مانند دارویی بود تا تیم از نظر ذهنی برای آینده آماده شود. از شکست امروز ناراحتم اما از اینکه بتوانیم شرایط بهتری را برای آینده رقم بزنیم برایمان خوشایند خواهند بود.

کد خبر 5081869 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم گل گهر سیرجان تیم والیبال سایپا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال دیه گو مارادونا والیبال ماشین سازی تبریز تکواندو محمود فکری تیم فوتبال پیکان تهران کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ماشین سازی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان به دنبال عیدانه به هواداران

به گزارش قدس آنلاین، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشورمان و آخرین هفته این رقابت‌ها در سال ۱۴۰۲ امشب پس از افطار به طور کامل برگزار می‌شود و این در حالی است که سه مدعی اصلی قهرمانی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان به دنبال این هستند تا با پیروزی در آخرین بازی امسالشان هم به نوعی به هوادارانشان عیدی بدهند و هم جایگاهشان را در بالای جدول تثبیت کنند. در ادامه مروری داریم بر مهم‌ترین بازی‌های این هفته.

عنایتی و شگفتانه‌ای دیگر؟

 در یکی از حساس‌ترین بازی‎های این هفته سرخپوشان پایتخت از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان همشهری خود، پیکان هستند. شاگردان اوسمار ویرا پس از تساوی در شهرآورد پایتخت و در حالی که امیدوار بودند با شکست استقلال خود را به صدرنشین لیگ برسانند، با ۴۰ امتیاز و سه امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند. بدون شک سه امتیاز این بازی خانگی برای پرسپولیس بسیار مهم است؛ چرا که در صورت از دست دادن امتیاز مقابل پیکان آن‌گاه پیش از تعطیلات ممکن است فاصله‌شان با صدر از این هم بیشتر شود و از سویی دیگر سپاهان را به خود نزدیک‌تر ببینند.

اما در سمت مقابل پیکان با سرمربیگری رضا عنایتی در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و این می‌تواند زنگ خطری برای سرخپوشان پایتخت باشد. شکست  سپاهان مدعی در اصفهان و پیروزی برابر ملوان بندرانزلی پرستاره در دو هفته گذشته خود گویای این نکته مهم است که اوسمار و شاگردانش کار راحتی را در آزادی نخواهند داشت. رضا عنایتی سرمربی استقلالی پیکان پیش از این هم در قامت مربی سابقه سورپرایز پرسپولیس را داشته است و حالا باید منتظر بود و دید شگفتی دیگری از سوی او در راه است یا  این پرسپولیس است که سال را با پیروزی پشت سر می‌گذارد؟

*سپاهان به دنبال انتقام از گل‌گهر

تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی روحیه‌بخش برابر فولاد که بعد از پنج شکست متوالی در لیگ بدست آمد در آخرین دیدار خود قبل از تعطیلات نوروز میزبان گل‌گهر است، تیمی که شکست دادنش کار راحتی نیست، اما سپاهان اگر می‌خواهد نتایج ضعیف هفته‌های اخیر را جبران کند محکوم به پیروزی خانگی مقابل تیم سیرجانی است. سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین فاصله‌ای ۹ امتیازی با صدر پیدا کرده است و این تیم در وضعیتی قرار گرفته است که دیگر هیچ امتیازی نباید از دست دهد. گل‌گهر حریفی است که یکی از پنج شکست متوالی را به سپاهان تحمیل کرد و اکنون سپاهان فرصت خوبی دارد تا انتقام آن شکست تلخ را از گل‌گهر بگیرد و پایان سال را برای میهمان خود تلخ کند.

جدال لالیگایی در دستگردی تهران

اما در آخرین بازی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ استقلال تهران میهمان همشهری‌اش هوادار است. آبی‌پوشان پایتخت که نتیجه شهرآورد به نوعی به میل آن‎ها رقم خورد و توانستند فاصله‌شان را با پرسپولیس حفظ کنند امشب از ساعت ۲۱ و در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید دستگردی به دنبال پایانی خوش در سال جاری هستند. شاگردان نکونام  با ۴۳ امتیاز در صدر جدول ایستاده‌اند و برای تداوم صدرنشینی و حفظ فاصله با دیگر مدعیان نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارند. آبی‌پوشان در ۶ دیدار قبلی برابر هوادار برنده بوده‌اند و دور از ذهن نیست که هفتمین پیروزی برابر حریف تهرانی رقم بخورد. در سوی مقابل هوادار که از زمان سرمربیگری مسعود شجاعی شکستی را تجربه نکرده بود هفته قبل در تبریز شکست ۴ بر ۲ را برابر تراکتور متحمل شد و بدون تردید شجاعی و شاگردانش با تمام توان در ورزشگاه دستگردی به دنبال متوقف کردن صدرنشین لیگ هستند.  شجاعی در دوران بازی هم‌تیمی نکونام در اوساسونا بود و رقابت این دو که سابقه حضور در لالیگا را دارند، تماشایی خواهد بود.

*برنامه هفته بیست ویکم  لیگ برتر

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

آلومینیوم اراک- نساجی مازندران

پرسپولیس- پیکان تهران – ساعت ۱۸:۴۵ 
مس رفسنجان- ذوب آهن اصفهان

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – گل گهر سیرجان- ساعت ۱۸:۴۵ 

ملوان بندر انزلی- صنعت نفت آبادان
استقلال خوزستان- فولادخوزستان

شمس آذر قزوین- تراکتور

هوادار تهران-استقلال- ساعت ۲۱ 

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • خشم مربی الهلال: این‌ها بهانه تیم‌های بازنده است!
  • مستحق شکست نبودیم/ استقلال از تجربه اش استفاده کرد
  • لیگ یک/ صدر باز هم عوض شد، ۴ مدعی و ۲ صعودکننده
  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • مدعیان به دنبال عیدانه به هواداران
  • پایان سال با پیروزی است؟
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • لاتزیو بدون سرمربی پیروز شد + فیلم
  • ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!