Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سایپا تهران امروز موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم صدرنشین سیرجان را شکست دهد.

مصطفی کارخانه پس از پیروزی تیمش مقابل سیرجان گفت: خوشحالم که توانستیم بازی بزرگ هفته را پیروز شدیم. به این برد نیاز داشتیم. تیم ما تیم شایسته ای است. هر چه جلوتر می‌رویم عملکرد فنی تیم بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال سایپا افزود: سیرجان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال است. تندروان و همکارانش تیم خوبی دارند. نقاط قوت و ضعف همدیگر را می‌دانستیم. باید برای پیروزی صبوری می‌کردیم و تلاشمان را مضاعف می‌کردیم.

وی ادامه داد: سطح فنی مسابقه بالا بود. تیم سیرجان تیم جوان و پرانرژی است. باید ترمز این تیم را می‌کشیدم. با هدف و برنامه ریزی وارد زمین شدیم. هر آن چیزی که از بازیکنان انتظار داشتیم در زمین اجرا کردند. در روزی که به برد نیاز داشتیم بازیکنان با یکدیگر متحد شدند.

سرمربی تیم والیبال سایپا افزود: حتی غیبت موسوی و جدایی او از تیم که یکی از بازیکنان بزرگ است به چشم نیامد و سایر بازیکنان جور او را کشیدند و نشان دادند دیگر فرد مهم نیست و امروز با کار تیمی پیروز شدیم. لیاقت و شایستگی برد سه امتیاز را داشتیم.

کارخانه ادامه داد: در ست نخست انسجام لازم را نداشتیم اما از ست دوم به بعد کم اشتباه و هدفمند بازی کردیم. امروز یک کار تیمی را شاهد بودیم و همه دست به دست هم دادیم تا پیروز شویم. توانایی این را داریم که تیم صدرنشین را شکست دهیم. رقابت‌های لیگ هنوز به اتمام نرسیده و ما دو بازی مهم دیگر مقابل شهرداری ورامین و سپاهان داریم.

کد خبر 5081872 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی کارخانه تیم والیبال سایپا تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال دیه گو مارادونا والیبال ماشین سازی تبریز تکواندو محمود فکری تیم فوتبال پیکان تهران کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ماشین سازی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به تقابل سپاهان و گل‌گهر سیرجان؛ دوئل همسایه‌ها

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس فردا با برگزاری 8 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان گل‌گهر سیرجان است.

رقابت‌های لیگ برتر در سال جاری به پایان راه خود رسیده و سپاهان در آخرین باری سال 1402 میزبان گل‌گهر سیرجان است؛ دیداری سخت و حساس که به دلیل فاصله یک امتیازی و جایگاه دو تیم در جدول، 3 امتیاز آن اهمیت ویژه‌ای دارد و نتیجه این دیدار علاوه بر هر دو تیم برگزار کننده، برای تراکتور نیز حائز اهمیت است.

سپاهان درحالی آماده مصاف با گل‌گهر می‌شود که هفته گذشته پس از 5 شکست پیاپی، فولاد خوزستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و به روند ناکامی‌هایش خاتمه بخشید‌. در حال حاضر فاصله سپاهان با صدر جدول 9 امتیاز است و با در نظر گرفتن 2 بازی عقب افتاده این تیم، همچنتن مورایس و شاگردانش شانس رسیدن به صدر جدول قهرمانی را دارند اما این منوط به پیروزی مقابل گل‌‌گهر است و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی سپاهان را از مسیر قهرمانی دور خواهد کرد‌. زردپوشان اصفهانی در 18  بازی قبلی خود، 11برد، یک مساوی و 6 شکست را تجربه کرده و با اندوختن 34 امتیاز در رده چهارم ایستاده‌اند.

در آن سو گل‌گهر درحالی راهی اصفهان می‌شود که هفته گذشته صنعت نفت آبادان را با یک گل شکست داد تا روند خوبش را حفظ کند. گل‌گهر یکی مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیایی است و در صورت پیروزی مقابل سپاهان علاوه بر کسب 3 امتیاز حیاتی، شانس صعود حداقل یک پله‌ای را هم خواهد داشت. آبی‌پوشان سیرجان در 20 هفته گذشته 8 برد، 9 تساوی و 3  شکست به دست آورده و با اندوختن 33 در رده پنجم جدول ایستاده‌اند.

بازی با گل‌گهر برای زردپوشان اصفهانی یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های نیم‌فصل دوم به شمار می‌آید؛ استقلال و پرسپولیس این هفته نسبت به سپاهان بازی‌‌های ساده‌تری در پیش دارند و با در نظر گرفتن فاصله سپاهان با صدر جدول، هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، شانس آنها را برای بازگشت به دوئل قهرمانی به حداقل ممکن خواهد رساند. از طرف دیگر فاصله یک امتیازی سپاهان و گل‌گهر نتیجه این دیدار را برای خر دو تیم به اوج حساسیت کشانده است.

سپاهان در بهترین فرم ممکن به مصاف گل‌گهر خواهد رفت؛ زردپوشان اصفهانی با پیروزی هفته گذشته از زیر فشار خارج شدند و از نظر روحی_روانی در شرایط خوبی به سر می‌برند.از طرف دیگر سپاهان در خطوط مختلف به ویژه خط حمله و میانی بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارند و دست مورایس برای چیدن ترکیب دلخواهش باز است. سپاهان تیمی است که در هنگام حمله، از نظم تاکتیکی و تکنیکی خوبی برخوردار بوده و در فاز هجومی بازیکنان زهردار و خلاقی در اختیار دارد.

تیم مورایس در بسیاری از پارامترهای هجومی از جمله شوت از راه دور، نبردهای هوایی و نرخ بهره‌وری از ضربات ایستگاهی از سرآمدترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود و هماهنگی بالا و حضور پرتعداد در هنگام حمله، سپاهان را تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های لیگ در فاز هجومی نموده است.

در آن سو گل‌گهر سیرجان تیم قدرتمندی است که فوتبال سرعتی و هجومی را ارائه می‌کند. گل‌گهری‌ها در خط میانی و حمله خود از بازیکنان با کیفیتی مانند میشل تی‌ورده، تریک بایناما، روبرتو تورس، یونس دلفی، قائم اسلام‌خواه و احمد زنده‌روح بهره برده و خط حمله زهردار و خطرناکی دارند که می‌توانند دفاع سپاهان را آزار دهند. نقطه قوت گل‌گهر بهره‌گیری از بازیکنان سرعتی و شوت‌زن است. در فاز دفاعی اما گل‌گهر آسیب‌پذیر بوده و خط دفاعی پر اشتباهی دارد که می‌تواند برای سپاهانی‌ها دلخواه به نظر برسد.

آنچه که مشخص است دیدار سپاهان و گل‌گهر را می‌توان از جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم قلمداد کرد. نقاط ضعف و قدرت مشترک در هر 2 تیم در کنار حضور بازیکنان با کیفیت نوید دهنده یک دیدار تماشایی و پر برخورد است و باید دید اتفاقات فوتبالی به سود کدام تیم رقم می‌خورد.

بهترین گلزنان 2 تیم

رامین رضاییان، شهریار مغانلو با 10 گل و احمد زنده‌روح با 6 بهترین گلزنان این دیدار هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

سرمربی: مورایس

ترکیب احتمالی گل‌گهر

محمدرضا اخباری، امیر جعفری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، سعید سحرخیزان، اریک باگناما، قائم اسلامی‌خواه، روبرتو تورس مورالس

سرمربی : مارینوس
آمار رویارویی‌های دو تیم سپاهان و گل‌گهر سیرجان در ادوار مختلف لیگ برتر به شرح زیر است

فصل نوزدهم

گل‌گهر صفر- سپاهان 2

گل‌ها: سجاد شهباززاده، علی قربانی

سپاهان 2- گل‌گهر صفر

گل‌ها: محمدرضا حسینی، محمد کریمی

فصل بیستم

گل‌گهر 3- سپاهان یک

گل‌ها: سعید صادقی، گادوین منشا، یونس شاکری (گل‌گهر)،محمدرضا حسینی(سپاهان)

سپاهان یک- گل‌گهر صفر

گل‌ها: سجاد شهباززاده

فصل بیست و یکم

گل‌گهر 4- سپاهان 2( نتیجه این دیدار توسط کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود سپاهان اعلام شد)

گل‌ها: سهرابیان، تیکدری(2 گل) سعید صادقی(گل‌گهر)، دانیال اسماعیلی‌فر(2 گل، سپاهان)

سپاهان صفر- گل‌گهر صفر

فصل بیست و دوم

گل‌گهر 2_سپاهان 2

گل‌ها: زکی‌پور(2 گل)(سپاهان)، رناتو داسیلویرا(گل به خودی) علیزاده( گل‌گهر)

سپاهان 4_گل‌گهر یک

گل‌ها: مغانلو(2 گل)، رضاییان و احمدزاده(سپاهان)، کیروس استنلی(گل‌گهر )

فصل بیست و سوم

گل‌گهر 3 _سپاهان یک

گل‌ها: علیرضا علیزاده، روبرتو تورس و مسیح زاهدی(گل‌گهر ) و شهریار مغانلو( سپاهان)

برنامه سایر بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر به این شرح است
یکشنبه 27 اسفند ماه

پرسپولیس _پیکان

هوادار_استقلال
مس رفسنجان _ذوب‌آهن

آلومینیوم اراک_نساجی

ملوان_صنعت نفت آبادان

استقلال خوزستان _فولاد

شمس‌آذر قزوین_تراکتور

انتهای پیام/170/

دیگر خبرها

  • مدافع عنوان قهرمانی سری آ ترمز صدرنشین را کشید!
  • پیروزی بارسلونا با درخشش لواندوفسکی / ناپولی ترمز اینتر را کشید/پاری‌سن‌ژرمن دست‌نیافتنی‌تر شد
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • مورایس: شخصیت داشتیم و پیروز شدیم
  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • طبیعت ترمز ارومیه را کشید/ درناها یک ست کم آوردند
  • ملوان یا خاتون، قهرمان کدام است؟
  • نگاهی به تقابل سپاهان و گل‌گهر سیرجان؛ دوئل همسایه‌ها
  • لیگ برتر والیبال| صعود پیکان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی/ سایپا سقوط کرد
  • لیگ برتر والیبال| صعود پیکان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی/ سایپا سقوط