Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@02:17:31 GMT

منصوریان: در خلق موقعیت دچار مشکل هستیم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۷۴۹

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: در مجموع در خلق موقعیت دچار مشکل هستیم و باید زحمت بکشیم تا این نقص را برطرف کنیم.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: به سپاهان تبریک می‌گویم که به برتری رسیدند. بازی را به خوبی شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت گل داشتیم، ولی نتوانستیم در ۱۰ یا ۱۵ دقیقه از موقعیت‌ها استفاده کنیم. در ادامه نیز نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و سپاهان در ادامه نیمه اول بهتر کار کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سیستم را عوض کردیم و مدیریت بازی را در دست گرفتیم و بازیکنان به خوبی بازی می‌کردند. موقعیتی در روی ارسال سعید مهری داشتیم و طبیعی بود تا سپاهان به عقب برود و از گلی که به ثمر رسانده بود دفاع کرد. در مجموع در خلق موقعیت دچار مشکل هستیم و باید زحمت بکشیم تا این نقص را برطرف کنیم. از خودم در مرحله اول رضایت ندارم، ولی در کل انتظار بیشتری داریم.

سرمربی تیم تراکتور در خصوص حضور مربی بومی در کادر فنی، بیان کرد: ما در مسائل بومی و غیر بومی نیستیم. علی مرادی در کادر ما است که تجربه زیادی در تیم‌های تبریزی دارد. هر کسی که به گروه فنی ما کمک کند می‌توانستیم استفاده کنیم و از حسن آذرنیا نیز درخواست کرده ایم که نظرات خود را بیان کند. دغدغه اول و آخر حفظ شان باشگاه است. در نیمه دوم تغییر سیستم داشتیم و با هافبک دفاعی بازی کردیم. لایه‌های دفاعی تیم حریف بسیار بسته بود.

بیشتر بخوانید: بارش شدید برف در تبریز؛ احتمال تعویق دیدار تراکتور - سپاهان قوت گرفت + تصاویر

ادامه دارد...

برچسب ها: لیگ برترفوتبال علیرضا منصوریان تراکتور تبریز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تبریز لیگ برترفوتبال علیرضا منصوریان تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: هیچوقت احساس نکردم سپاهان برتر از ماست؛ گل‌های ساده‌ای می‌خوریم

اوزونیدیسبه شکست مقابل سپاهان واکنش نشان داد

طرفداری | اوزونیدیس سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان تأکید کرد، با وجود برتری سپاهان مقابل این تیم، در هیچ دقیقه‌ای برتری شاگردان مورایس را احساس نکرده است.

مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل‌گهر سیرجان پس از شکست 2 بر صفر این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت:

واقعیت این است که نمی‌دانم سپاهان در طول بازی شایسته پیروزی بود یا خیر. در هیچ دقیقه‌ای از بازی احساس نکردم که آنها بهتر از ما بودند. با یک اشتباه ساده، یک گل ساده‌ خوردیم. در چنین بازی‌هایی و در مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان که بازیکنان باکیفیتی در خط حمله دارد، دو سه شانس برای آنها کافی است. بعد از گل نخست و در طول نیمه دوم بازی خود را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما وقتی پنج شش موقعیت دارید باید حداقل یک گل بزنید.

وی تصریح کرد:

آخر بازی نیز ریسک کرده و به جلو آمده بودیم که گل دوم را خوردیم. به شاگردان گفتم که چهار بازی را واگذار کردیم، اما در هیچ‌کدام از این چهار بازی ندیدم تیمی که ما بازی را به آنها واگذار کردیم بهتر از ما بازی کرده باشد. بیشتر بازی‌هایی را که باختیم به خاطر اشتباهات خودمان بوده است و باید باورمان بیشتر باشد و این مسئله تفاوت را نشان می‌دهد. باید باور ما بیشتر باشد و امروز نیز با وجودی که موقعیت‌های بیشتری داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد:

در نیمه اول خوب نبودیم و با یک گل خیلی بد شروع کردیم، اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. این نشان می‌دهد یکسری اشتباهات و کمبودها در تیم داریم. وقتی شما عملکرد بهتری دارید، اما بازی را می‌بازید حتماً ایراداتی دارید. ما با تیمی بازی کردیم که بازیکنان باکیفیتی داشت، اما در کارهای تیمی ما بهتر بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!
  • فرشاد فرجی: رقابت با استقلال؟ سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند
  • اوسمار: موقعیت خراب کردن، نگرانم نمی‌کند
  • اوزونیدیس: هیچوقت احساس نکردم سپاهان برتر از ماست؛ گل‌های ساده‌ای می‌خوریم
  • نصرتی: به حریف موقعیتی ندادیم
  • اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است
  • اوزونیدیس: هیچ وقت احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست
  • زنوزی وعده ساخت تراکتور قوی‌تر در فصل آینده داد؛ بازی‌های خانگی در تبریز رایگان شد
  • تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است
  • تارتار: دوست داریم فردا به ملوانی‌ها عیدی بدهیم