Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@11:11:02 GMT

پیروزی وچان در دربی دختران کرد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۷۶۳

پیروزی وچان در دربی دختران کرد

در یکی از بازی‌ها از گروه اول تیم وچان میزنش پالایش گاز ایلام را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۷ آدر ماه فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان از آغاز شد. در یکی از بازی‌ها از گروه اول پالایش گاز ایلام در ورزشگاه عدالت میزبان تیم وچان کردستان بود.

تیم وچان با هدایت فاطمه صادقی با پیروزی سه بر یک توانست با دست پر از دربی دو تیم کرد بیرون رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب وچان: پریسا گراوندی، فاطمه امیری، هلاله عبداللهی، غزاله صالحی پور، فاطمه شبان، گلنوش خسروی (دنیا به ندار)، پروین فرهادی، فاطمه مخدومی (فاطمه صفا راستگو) سمیه خرمی، زهرا قنبری، فاطمه قاسمی

در نیمه اول: گل اول این دیدار از روی نقطه پنالتی با ضربه زهرا حاتم نژاد، کاپتان و مهاجم کهنه کار ایلامی‌ها به ثمر رسید. زهرا قنبری از تیم وچان ۳ دقیقه قبل از سوت پایان نیمه اول، با گل خودکار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم: تیم وچان نمایش بهتری داشت. زهرا قنبری، گلزن جدید وچان با زدن ۲ گل دیگر هت تریک کرد. قنبری گل دوم را در دقیقه ۷۹ و گل سومش را در دقایق تلف شده به ثمر رساند و باعث شد بازی با نتیجه سه بر یک به سود وچان به پایان برسد.

زهرا قنبری پس از چند سال حضور و افتخار آفرینی با شهرداری بم به تیم وچان پیوسته است. امروز گلنوش خسروی، لژیونر جوان فوتبال بانوان که در این فصل به ایران بازگشته و در اختیار تیم وچان است، برای اولین بار با پیراهن وچان به میدان رفت و در نیمه دوم با دنیا به ندار تعویض شد.
 

کد خبر 457950

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان فوتبال زنان لیگ فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زهرا قنبری تیم وچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد

تیم فوتبال چلسی بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال چلسی از ساعت 16:15 امروز (یکشنبه) و در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس میزبان لسترسیتی بود و موفق شد در دیداری دراماتیک به پیروزی 4 بر 2 برسد.

برای چلسی در این بازی مارک کوکوریا (13)، کول پالمر (1+45)، کارنی چوکووامِکا (2+90) و نونی مادوئکه (8+90) گلزنی کردند. رحیم استرلینگ نیز در دقیقه 26 یک پنالتی را از دست داد. همچنین اکسل دیساسی (51 - گل به خودی) و استفی ماویدیدی (62) نیز گل‌های لسترسیتی را به ثمر رساندند. این تیم در دقیقه 72 دویل را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد و 10 نفره شد.

چلسی در نیمه نخست این بازی با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم برتری خود را از دست داد و کار به تساوی کشیده شد. در این بین تعویض‌های پوچتینو در دقایق آخر بازی برگ برنده شیرهای لندن بود و این تیم با رقم زدن یک پایان دراماتیک موفق شد 2 گل در وقت‌های تلف شده به ثمر برساند و با رسیدن به این پیروزی سخت راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

در ادامه بازی‌های این مرحله منچستریونایتد از ساعت 19 پذیرای لیورپول خواهد بود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صعود منچسترسیتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس قهرمانان جام حذفی انگلیس

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان ایران مقابل روسیه
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • حذف لیورپول بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌ام است
  • اوزونیدیس: به حریفانی باختیم که از آنها بهتر بودیم
  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • پیروزی دراماتیک چلسی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
  • چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد
  • چلسی با یک پیروزی دراماتیک به نیمه نهایی جام حذفی رسید
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • استقلال ملاثانی به دنبال بازگشت به ریل پیروزی