Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از هواداران تیم فوتبال اینتر جنبشی را برای برکناری سرمربی ایتالیایی این تیم به راه انداخته‌اند.

در حالی که باشگاه اینتر و سرمربی این تیم آنتونیو کونته از امکان ادامه همکاری‌شان اطمینان خاطر دارند، گروهی از هواداران این تیم خواهان اخراج سرمربی ایتالیایی شده‌اند و با ایجاد هشتگ «کونته اخراج» در توییتر نارضایتی خود از عملکرد او به خصوص پس از باخت خانگی 2 بر صفر مقابل رئال مادرید را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین با ایجاد یک نظرسنجی از دیگر هواداران اینتر خواسته‌اند که نظر خود را درباره اخراج کونته اعلام کنند.

باخت اینتری در هفته چهارم مرحله گروهی شانس این تیم را بسیار کاهش داده و به اما و اگرهایی وابسته کرده است. اینتر از 4 بازی‌اش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا تنها 2 امتیاز گرفته و نه‌ تنها ممکن است از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بلکه شاید حتی از راهیابی به لیگ اروپا به عنوان تیم سوم جدول گروه B نیز باز ماند. وضعیت نراتزوری در سری A هم تعریفی ندارد و این وضعیت سبب شده که هواداران به شدت از عملکرد مربی که فصل گذشته تیم‌شان را به فینال لیگ اروپا رساند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس نایب قهرمان کالچو کرد، ناراضی باشند.

در همین حال نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا نوشته است که کونته به هیچ عنوان تصمیمی برای استعفا ندارد و اینتر هم به اخراج او فکر نمی‌کند، البته آمارها نشان می‌دهد که اینتر معمولاً باشگاه باصبر و حوصله‌ای برای تحمل ناکامی‌ مربیانش نیست. در 43 سال گذشته در اینتر تنها سه مربی بیش از دو فصل متوالی هدایت این تیم را برعهده داشته‌اند که یکی از آنها یوجنیو برسلینی، دیگری جووانی تراپاتونی و آخری روبرتو مانچینی بوده‌اند.

ضرر 104 میلیون یورویی نراتزوری

در حالی که نتایج و عملکرد فنی اینتر در این فصل چنگی به دل نمی‌زند، گزارش مالی این باشگاه هم نشان دهنده ثبت ضرر مالی هنگفتی معادل 102.4 میلیون یورو در سال مالی منتهی به ماه ژوئن 2020 است.

طبق گزارش مالی باشگاه، درآمد اینتری‌ها در سال مالی اخیرشان 45 میلیون یورو کاهش داشته که این به دلیل از دست دادن منابعی همچون بلیت فروشی و پاداش‌های صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 بوده است./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

رونالدو مقابل بنتونتو بازی نمی‌کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترومای اروپایی: چالش سمی بارسلونا و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای جبران آمار و ارقام قرمز فعلی و سرپوش گذاشتن بر فاجعه سازمانی و ورزشی به یک لیگ قهرمانان فوق‌العاده نیاز دارد. ژاوی هم در آرزوی تغییر سرنوشت خود است.

بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پی اس جی خواهد رفت. آخرین بار تیم کاتالان با نیمار، مسی و لوئیس سوارز در سال 2015 و با هدایت لوئیس انریکه قهرمان این رقابت‌ها شد و حالا باید برابر تیمی قرار بگیرد که انریکه را روی نیمکتش دارد.

این یک قرعه بیمارگونه برای بارسا بود، زیرا پاری سن ژرمن آخرین تیمی بود که بارسا را ​​در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 با نمایشی به یادماندنی از کیلیان امباپه حذف کرد. این‌بار بلوگرانا بازی برگشت را در خانه برگزار خواهد کرد. 

بحران مالی و فرار مغزها

اگر بارسا به دور بعد برود، هدف تعیین شده در ابتدای سال در بودجه باشگاه برآورده خواهد شد و بارسلونا به درآمد مورد نیاز خود دست می‌یابد. در واقع هیئت مدیره باید تزریق مالی قابل توجهی دریافت کند تا خوان لاپورتا و سایر اعضای هیئت مدیره، 18.5 میلیون یورو ضمانت مالی که برای ثبت‌نام بازیکنان و تمدید قرارداد در اختیار لالیگا قرار داده‌اند را از دست ندهند. 

ادوارد رومئو، معاون اقتصادی بارسا، در مراسم تودیع خود در روز پنجشنبه گفت: «اگر ناپولی را حذف نکرده بودیم، ادامه می‌دادم.» 

او که به قول خوان لاپورتا، معمار اهرم‌های مالی و نقش اول نجات مالی بارسلوناست، در پایان گفت: «وقتی بازی‌ها را می‌باختیم، خیلی عصبانی می‌شدم، زیرا یوروهای زیادی در خطر بودند». رفتن رومئو مثل فرار مغزها از بارسلونا بود.

شکست مقابل شاختار دونتسک و آنتورپ در مرحله گروهی باعث شد تا این باشگاه در اواسط دسامبر یک بازی دوستانه در دالاس برگزار کند و بارسا ملزم برای صعود به یک چهارم نهایی با شکست ناپولی بود تا پاداش یوفا را دریافت کند.

بعد از تساوی در زمین ناپولی، بارسا در بازی برگشت کار تیم ایتالیایی را تمام کرد با این وجود همچنان خطر بارسا را تهدید می‌کند چرا که با کمبود بودجه روبرو است اما چرا؟ زیرا هنوز سرمایه‌گذاری پیدا نکرده که بتواند نقض مالی 40 میلیون یورویی شرکت لیبرو را جبران کند و البته از فروش بلیت در مونتجویک کمتر از آنچه در ابتدای سال پیش‌بینی شده بود، درآمد کسب کرده است.

انتقام اروپایی که ژاوی به دنبال آن است

پروژه خوان لاپورتا همچنان این فرصت را دارد که در صورت رسیدن تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، زلزله سازمانی و ورزشی را مهار کند. بدتر اینکه آتش سوزی در دفاتر (جدایی رومئو) این روزها با بحث و جدل بین ژاوی هرناندز و روزنامه‌نگاران همراه شده است (اشاره به مقاله ماه نوامبر ال پائیس در مورد مضحکه اروپایی بارسا و کنایه ژاوی بعد از صعود). 

پس از چهار بار حذف شدن از اروپا (لیگ قهرمان و متعاقبا از لیگ اروپا) در دو سال و ثبت شکست‌های سنگین و تحقیرآمیز اروپایی برای باشگاه بارسلونا، ژاوی حالا تحت فشار است تا تیم را برای اولین بار از 2019 به نیمه نهایی برساند و انتقامش از منتقدان را بگیرد.

ژاوی بعد از بردن ناپولی گفت: «حتی گفته می‌شد ما مضحکه لیگ قهرمانان بودیم. این را روزنامه‌نگاری نوشته که هوادار بارساست.»

ژاوی به رامون بسا از ال پائیس حمله کرد: «حالا با تیم مسخره لیگ قهرمانان چه کنیم؟» او بعد از حذف تیم هفتم سری آ فرصت برای انتقام را غنیمت شمرده بود. 

از سوی دیگر، بارسا در صورت صعود به نیمه نهایی، ممکن است به اتلتیکو مادرید برخورد کند که با آن برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان رقابت دارد. جایزه مالی 50 میلیون یورویی آن بسیار شیرین خواهد بود، زیرا علاوه بر اضافه کردن درآمد حاصل از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، بارسا 50 میلیون یورو نیز برای حضور در جام باشگاه‌های جهان کسب خواهد کرد. تا 100 میلیون اگر بتواند جام را بالای سر ببرد.

ترومای اروپایی بارسا

بارسا تنها سه مرحله حذفی را در اروپا با مربیگری ژاوی هرناندز پشت سر گذاشته است: دو بازی مقابل ناپولی (لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا) و یک مرحله هم مقابل گالاتاسرای (لیگ اروپا). 

مربی کاتالان در سخت‌ترین رقابت اروپایی اغلب ناکام بوده و نتوانسته در سال‌های اخیر سرنوشت بارسا را ​​در اروپا تغییر دهد، جایی که شاهد فجایع همیشگی بوده است. ژاوی در لیگ قهرمانان اروپا تنها ویکتوریا پلژن، آنتورپ، پورتو، شاختار و ناپولی را شکست داده است.

بارسا در سال‌های اخیر در اروپا به این نتایج افتضاح دست یافته است: شکست 4-0 مقابل یوونتوس (2017)، 3-0 در رم (2018)، 4-0 در لیورپول (2019)، 3-0 مقابل یوونتوس (2020) 2-8 مقابل بایرن (2020)، 1-4 مقابل پاری سن ژرمن (2021)، 0-3 مقابل بایرن (0-3)، 3-0 مقابل بنفیکا (2021)، 3-0 دیگر مقابل بایرن (2021)، 2 -3 مقابل آینتراخت فرانکفورت (2022) و  2-1 مقابل منچستریونایتد (2023). 

بی‌تردید حذف مقابل پی اس جی، فاجعه بزرگی دیگر برای آبی و اناری‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توقف اینتر در سری آ پس از 10 برد متوالی
  • توافق ضد مهاجرتی اتحادیه اروپا با مصر
  • چه بازیکنانی بیشترین دستمزد را در اینتر می‌گیرند؟
  • پیروانی: این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • لنی یورو خواهان انتقال به رئال مادرید
  • ترومای اروپایی: چالش سمی بارسلونا و امباپه
  • کسری بودجه ۵۶ میلیاردی اروپا برای رسیدن به استاندارد‌های دفاعی ناتو
  • کسری بودجه ۵۶ میلیاردی اروپا برای رسیدن به استانداردهای دفاعی ناتو
  • تورم از منطقه یورو دور می‌شود؟
  • والنسیا در انتظار جشن خیابانی با تاجر روس