Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از حاضرین در نزدیکی محل ترور دانشمند هسته‌ای این گونه روایت کردند که ساعتی قبل از غروب، صدای یک انفجار در بلوار مصطفی خمینی شنیده شد.

به گزارش برنا، برخی از حاضرین در نزدیکی محل ترور دانشمند هسته‌ای این گونه روایت کردند که ساعتی قبل از غروب، صدای یک انفجار در بلوار مصطفی خمینی شنیده شد و  بلافاصله صدای رگبار شلیک به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یک خودرو هدف این حمله بود. سه یا چهار تن در این درگیری کشته می‌شوند که گفته می‌شود از تروریست‌ها بوده‎اند. یک خبرنگار از مشاهده دستکم دو جسد خون آلود در درمانگاه آبسرد خبر داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت /سیدمحمد خاتمی وارد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، فرزند گرامی حضرت امام، جماران اقدام به انتشار تصاویری از پشت صحنه مستند احمد کرد.

مستند «احمد» با موضوع زندگی و زمانه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، برای اولین بار روایت‌های مهم و ناگفته‌ای را از دوران انقلاب و برهه‌های حساس دهه نخست جمهوری اسلامی روایت می‌کند. این مستند ساخته مصطفی رزاق کریمی و به تهیه کنندگی غلامعلی اصغریان و سرمایه گذاری موسسه «عروج امام» درباره زندگی و زمانه امین و فرزند امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ساخته شده است.

سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، سید محمد موسوی خوئینی ها، مهدی کروبی، فاطمه طباطبایی، حسن روحانی، سید حسین خمینی، سید مهدی امام جمارانی، علی اکبر ناطق نوری، اسدالله بادامچیان، سید محمود دعایی، کاظم رحیمی، مهدی فیروزان، غلامحسین کرباسچی، مصطفی کفاش زاده و محمد هاشمی رفسنجانی در این فیلم مستند حضور دارند و روایت تاریخی اثر را پیش می برند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884966

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق؛پدافند هوایی سوریه واکنش نشان داد
  • شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات
  • فعال شدن پدافند هوایی سوریه همزمان با صدای انفجار
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در مرکز غزه | شنیده شدن صدای انفجار در عسقلان
  • انفجار یک منزل مسکونی در بلوار ساجدی مشهد
  • (تصویر) عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت
  • عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت /سیدمحمد خاتمی وارد شد
  • از اذان با صدای راغب مصطفی غلوش تا افطاری در بمبئی
  • دو روایت از گفت‌و‌گوی غیر مستقیم ایران و امریکا