Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:27:15 GMT

کاپیتان لحظه آخری سپاهان در جشن گل! (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۷۸۹

جلال علی‌محمدی در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پیکان جدا شد و اگر عبدالله ویسی به یکبار از این تیم جدا نمی‌شد، حالا او هم در سپاهان نبود.

به گزارش "ورزش سه"، حضور محرم در بازی های آسیایی به عنوان سرمربی سپاهان، از همان ابتدا هم مشخص بود، که تلاش برای نتیجه گرفتن در این تصمیم جایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نویدکیا پس از بازی های آسیایی بود که شناخت بیشتری نسبت به تیم پیدا کرد و پس از دانیال اسماعیلی فر و محمد نژادمهدی، بقیه بازیکنان با تصمیم و صلاحدید سرمربی تیم جذب شدند.


یکی از بازیکنانی که محرم پیش از بازی های آسیایی تلاش برای جذبش نداشت، جلال علی محمدی بود و این بازیکن هم پس از پایان فصل، یک سال دیگر قرارداد خود را با پیکان تمدید کرد. در بازگشت از رقابت های آسیایی، نویدکیا تلاش زیادی برای جذب بازیکن پرورش یافته آکادمی سپاهان و هم تیمی سابقش داشت ولی عبدالله ویسی اجازه جدایی نمی داد.

 


درنهایت اما پس از جدایی ناگهانی ویسی و حضور تارتار، اجازه جدایی جلال علی محمدی صادر شد و او از هفته دوم رقابت های لیگ برتر یکی از 11 بازیکن ثابت طلایی پوشان شده و به همراه سروش و کریمی، حفظ میانه میدان سپاهان به آنها سپرده شده است.


طی دو سال گذشته مهدی کیانی که همواره یکی از بازیکنان ثابت تیم بوده، بازوبند کاپیتانی را بربازو می‌بست، ولی حالا با نیمکت نشین شدن کیانی و حضور نداشتن خلعتبری در ترکیب اصلی، بازوبند به بازوان جلال علی محمدی رسیده بود و او تا دقایق پایانی بازی که مهدی کیانی جانشین او شد، این مسئولیت را برعهده داشت و خاطره خوشی از این بازی برای خودش و مجموعه سپاهان به یادگار ماند.

فولادمبارکه سپاهان جلال الدین علی محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان جلال الدین علی محمدی جلال علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه است!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی از سمت خود در تیم پرسپولیس استعفاء کرد، بحث حضورش در تیم فولاد پیش آمد، اما مشخص نشد به چه دلیل قرارداد بین طرفین منعقد نشد!

یحیی گل‌محمدی در تازه‌ترین مصاحبه خود با گفتن این جملات نشان داد علاقمند است در ایران مربیگری کند. او گفت: «من در مجموع فوتبال ایران را دوست دارم، چون استعداد و احساسات در آن زیاد است و رقابت سخت است. هرچند که از لحاظ امکاناتی قابل مقایسه با تیم‌های عربی نیست، اما چه تیم موفق شود، چه جام بگیرم و چه نگیرم، وقتی به عملکرد خودم نگاه می‌کنم می‌خواهم ببینم تاثیری روی بازیکنان جوان داشتم؟ توانستم به بازیکنان جوان خدمت کنم؟ توانستم نسلی را به فوتبال ایران بیاورم که تاثیرگذار باشند؟ این دلخوشی خیلی خوبی به مربیان و خصوصا خود من می‌دهد.»

خیلی‌ها می‌گویند یحیی گل‌محمدی منتظر است باشگاه سپاهان به او پیشنهاد رسمی بدهد و کارش را در این تیم باشگاهی شروع کند.

اکنون سپاهان در حساس‌ترین شرایط خود به سر می‌برد و طبیعی است از ادامه حضور مورایس در راس کادر فنی تیم دفاع کند، اما اگر قرار باشد این مربی در فصل جاری هم جام نیاورد، تماشاگران عرصه کار را برای او تنگ خواهند کرد و آنوقت با وجود تمایل باشگاه باید اردوی تیم را ترک کند. اتفاقی که برای امیر قلعه نویی هم رخ داد. در صورت عدم تصاحب جام توسط مورایس یحیی گل‌محمدی گزینه ایده‌آل سپاهان می‌شود. گزینه‌ای که البته برای یحیی هم ایده آل است.

جالب است بدانید یحیی این حرف‌ها را هم زده است. حرف‌هایی که نشانه‌هایی از باشگاه سپاهان دارد. او گفته است: «هر جا رفتم، معمولا در بحران تیم‌ها بوده است. شاید یک سال بشود در یک باشگاه، چه ایرانی و چه خارجی، که ساختار خوبی داشته باشد و دغدغه زمین تمرین و پول و سفر و ... نداشته باشی، کار کنم. دوست دارم یک سال شرایطی باشد که فقط تمرکزم روی بحث‌های فنی باشد. این اتفاق برای من در باشگاه‌هایی که بودم، نیفتاده است.»

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا درباره تور‌های لحظه آخری
  • هشدار پلیس فتا درباره تورهای لحظه آخری
  • سپاهان مدیر جدید را فریاد می‌زند
  • اماد دیالو: بهترین گل عمرم را زدم؛ رویایم این بود که گلی لحظه آخری برای منچستریونایتد به ثمر برسانم
  • تجلیل مورایس از کاپیتان سابق سپاهان (عکس)
  • برتری ذوب آهن برابر مس در نیمه اول
  • شوک لحظه آخری به حریف پرسپولیس
  • شوک لحظه آخری: غیبت ستاره بارسا برابر اتلتیکو
  • یحیی گل‌محمدی منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه است!
  • کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی ایران:خیلی دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم