Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:45:42 GMT

دختران فوتبالیست از سرما به آمبولانس پناه بردند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۸۰۵

دختران فوتبالیست از سرما به آمبولانس پناه بردند

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بم کرمان قبل از دیدار با همیاری ارومیه به دلیل سرمای هوا داخل آمبولانس نشستند.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتبال زنان پس از ماه‌ها تعطیلی از امروز(جمعه) آغاز شد و تیم‌ها در قالب دو گروه به مصاف هم رفتند. شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی است در هفته اول مهمان همیاری آذربایجان غربی بود اما از آنجایی که زمین این مسابقه پوشیده از برف بود، دیدار دو تیم با تاخیر ۷۵ دقیقه‌ای و از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازیکنان این تیم از حوالی ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید باکری آذربایجان غربی حضور داشتند و در این مدت و طبق فیلمی که در اینستاگرام تیم فوتبال زنان بم منتشر  شد، عنوان شده که به دلیل نبودن بخاری در رختکن این ورزشگاه، بازیکنان بم از شدت سرما داخل آمبولانس حاضر در ورزشگاه نشستند.

در نهایت در این بازی بم با حساب سه بر صفر به پیروزی رسید. بهناز طاهرخوانی، کوهستان خسروی و فروغ موری گلزنان بم در این دیدار بودند.  

در دیگر بازی نیز وچان کردستان به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته، با حساب دو بر یک پالایش گاز ایلام را شکست داد. زننده هر سه گل وچان زهرا قنبری بود که فصل گذشته در بم توپ می‌زد. تک گل پالایش را زهرا حاتم نژاد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ذوب آهن اصفهان هم در اولین دیدار میزبان نماینده البرز بود و با سه گل نگین زندی(دو بار) و مرضیه نیکخواه به پیروزی رسید. همچنین تیم ملوان بندرانزلی مهمان سارگل بوشهر بود که با دو گل صفورا جعفری به پیروزی رسید، تک گل سارگل را هم کوثر ایزدپناه به ثمر رساند. این دیدار به دلیل احتمال بارندگی در بوشهر از ساعت ۱۱ آغاز شد.

نتیجه کامل دیدارهای هفته اول به شرح زیر است:

سارگل بوشهر ۱ _ ۲ ملوان بندرانزلی

ذوب آهن اصفهان ۳ _ صفر نماینده البرز

پالایش گاز ایلام ۱ _ ۳وچان کردستان

همیاری آذربایجان غربی صفر _ ۳ شهرداری بم

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز خیبر کشیده نشد!

به گزارش “ورزش سه” تیم خیبر در حالی که می‌رفت تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه، روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشیده و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم‌تر کند، اما روی یک ضدحمله غافلگیر شد و ۳امتیاز دیدار با یاران سرآسیایی را از دست داد.
آن‌ها گرچه در این مسابقه خوب ظاهر نشدند اما به لطف تساوی چادرملو با داماش، همچنان با فاصله ۵امتیازی در صدر جدول جا خوش کرده‌اند و امید اول صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

این دیدار که پر از برخورد و اتفاقات گوناگون بود، با ۱۶دقیقه وقت اضافه در نیمهٔ دوم همراه شد و در نهایت حملات خیبر روی دروازه سایپا راه به جایی نبرد و آن‌ها با یک گل بازی را به سایپایی واگذار کردند که پس از ۷مسابقه رنگ برد را به خود دید.
مهاجری و تیمش که فرصت این را داشتند تا حداقل با تساوی زمین مسابقه را ترک کنند، همچنان با یک تساوی کمترین نتیجه مساوی در لیگ آزادگان را به نام خود ثبت کرده‌اند و با ۶ باخت و ۲۰برد صدرنشین هستند و سایپا هم ۸باخت، ۸ تساوی و ۱۱برد را در کارنامه امسالش ثبت کرده و در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی با ابتکار پژوهشگران کرمانی
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • انتشار تصویر دیدار فوتبالیست جنجالی عربستانی‌ها با مدل زن ایرانی
  • سوتى كه سرنوشت و نتيجه را عوض كرد
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی 19 فوتبالیست زن!
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان