Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا،

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با حضور یافتن در کنفرانس خبری پیش از بازی با برنلی در دهمین هفته لیگ برتر، به سوال های خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس گفت:

تمدید قرارداد آگوئرو؟ او قرار است تصمیمش را به ما اعلام کند. سرخیو آگوئرو لحظات خوبی را در این فصل برای ما رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هنوز در بهترین شرایطش نیست. نمی توانیم فراموش کنیم که مصدومیت او چقدر طول کشید. او نیاز دارد بسیار آماده باشد تا بتواند در محوطه گلزنی کند. همیشه همین بوده و هست و ما شکی در مورد او نداریم اما آگوئرو به زمان نیاز دارد و پس از آن، او هفت ماه زمان دارد تا قابلیت های خود را نشان دهد. او لایق این است که در موردش عادلانه صحبت شود. من خوش شانس بوده ام که در فوتبال سرمربی بازیکنان فوق العاده ای  بودم و آگوئرو یکی از آن هاست. همچنین از نظر شخصیتی، ستاره های بزرگ زیادی مانند آگوئرو نیستند. برای من سخت است که در مورد حس و حال آگوئرو پس از درگذشت مارادونا صحبت کن. این اتفاق سختی برای آن ها بود، به خصوص برای پسرش. سخت است. او مارادونا را به خوبی می شناخت و مارادونا پدربزرگ پسرش بود، این اتفاق سختی برای خانواده آگوئرو است. در این مورد باید از او سوال شود.

در آخرین بازی ای که انجام دادیم، موقعیت های بیشتری نسبت به حریف ساختیم. ممکن است بازی را ببری یا ممکن است ببازی اما اگر بیش از حریف موقعیت داشته باشی، به پیروزی نزدیک هستی. زدن 20 شوت در یک بازی لیگ قهرمانان، یک دستاورد است. یک روز ما گلزنی می کنیم و امتیازاتی که لایقش هستیم را به دست می آوریم. الان وقت قرار دادن بازیکنان بیشتری در محوطه جریمه حریف است و سپس باید مثبت باشیم. باید احساسات خوب خود را حفظ کنیم و فردا برای گلزنی تلاش کنیم. یک پیروزی پر گل اعتماد به نفس را در امر گلزنی به تیم بر نمی گرداند.

بازگشت هواداران به استادیوم ها در بعضی از شهرها؟ نظری ندارم. به دولت و دانشمندان اطمینان دارم. اگر چنین تصمیمی گرفته شده است، یعنی آن ها فکر می کرده اند که باید این کار انجام شود. چیز دیگری برای گفتن ندارم. بازی پشت درهای بسته؟ همه در همین شرایط بازی می کنند. این برای همه عجیب است. ما وفق پیدا کرده ایم، اکنون می دانیم که چه چیزی در انتظار ما است. همه باشگاه ها منتظر بازگشت هواداران خود هستند.

این که همه در دسترس باشند، خیلی بهتر است. سخت است که چهار بازیکن را در اختیار نداشته باشی، مهم است که همه در اختیار باشند تا بتوان چرخشی بازی کرد. این که همه در بازی ها مشارکت داشته باشند، مهم است.

 همچنین بخوانید:

چه باشگاه هایی در لیگ انگلیس می توانند درهای استادیوم خود را به روی هواداران باز کنند؟ / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا از درگذشت لوئیس خیل تورس، مدیر مسابقات این سازمان خبر داد. او همچنین بازیکن باشگاه‌های مختلف اسپانیا بود و به عنوان دبیر کل اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا (AFE) فعالیت کرده بود.

او حتی مدرک مربیگری هم داشت، خیل امروز در سن 48 سالگی به دلیل بیماری درگذشت. خاویر تباس، رئیس لالیگا، اولین کسی بود که خبر مرگ او را اعلام کرد و با همکارش خداحافظی کرد: "مرگ او برای ما فقدان بزرگی است، اما میراثی از صداقت و فداکاری را برای ما به جا گذاشته است."

قبل از بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، بازیکنان و هواداران به یاد او یک دقیقه سکوت کردند. لوئیس خیل در 28 ژانویه 1976 در لا پوبلا دِ والبونا متولد شد.

او حرفه خود به عنوان یک فوتبالیست را با بازی در پست مهاجم و از مایورکا کاری را آغاز کرد. او در فصل 00-1999 موفق شد با رئال مورسیا به لیگ دسته دوم صعود کند. او بعدا به سویا پیوست، تیمی که توانست با آن در دسته اول بازی کند. علاوه بر این، او همچنین پیراهن تیم‌های الچه و آلیکانته را هم به تن کرد.

او بعد از اینکه کفش‌هایش را آویخت از فوتبال دور نشد و در اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا شروع به کار کرد که در نهایت به عنوان دبیرکل آن انتخاب شد. خیل سپس به لالیگا رفت، جایی که تا زمان مرگش به عنوان مدیر مسابقات خدمت کرد.

دیگر خبرها

  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس