Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر امروز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت.

تلاش برای مداوای فخری زاده و سایر مجروحین ادامه دارد.

ساعتی قبل صدای یک انفجار در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد خبرساز شد.

شاهدان عینی یک انفجار و پس از آن صدای رگبار را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود یک خودرو هدف این ترور بوده است.

بنا بر این گزارش، سه یا چهار تن دیگر در این درگیری کشته می‌شوند که گفته می‌شود از تروریست‌ها بوده اند.

مشاهدات خبرنگار فارس دو جسد در درمانگاه آبسرد و تخت پر از خون فخری زاده را تأیید می‌کند.

منابع امنیتی در گفتگو با خبرنگار فارس ترور فخری زاده را تایید کردند.

لازم به ذکر است اوایل سال ۱۳۹۷، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که سازمان جاسوسی این رژیم «موساد» تلاش کرده یک دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کند، اما عملیات او موفق نبوده است.

در این باره وبگاه «واللا نیوز» گزارش داده بود عوامل موساد پیشتر تلاش کرده‌اند یک دانشمند هسته‌ای ایرانی به نام «محسن فخری‌زاده مهابادی» که مسئول راکتور اتمی تهران است را ترور کنند.

این وبگاه اذعان کرده بود تمام دانشمندان هسته‌ای ایرانی که پیشتر ترور شدند یا سوء قصدی علیه جان آن‌ها انجام گرفته، عملیات آن توسط عاملین موساد اجرا شده است.

مقامات اطلاعاتی خارجی موساد به «واللا» گفته بودند که فخری‌زاده در لیست ترور موساد قرار داشت.

نام فخری‌زاده از طریق لیست سازمان ملل در اختیار موساد قرار گرفته بود. وی در این لیست تحت عنوان «دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC)» معرفی شده بود.

محسن فخری‌زاده تنها دانشمند هسته‌ای ایرانی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام او را مستقیما در شو تبلیغاتی ۲ سال پیش خود به زبان آورده و مدعی شده بود روی برنامه تسلیحاتی اتمی کار می‌کرده است.   اخبار لحظه به لحظه از متن و حواشی ترور شهید محسن فخری زاده را با پارسینه دنبال کنید:   اولین گزارش از ترور دانشمند هسته‌ای صاحب‌نام کشورمان ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۵

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انفجار بهروز کمالوندی دانشمند هسته ای ترور ترور دانشمند هسته ای محسن فخری زاده دانشمند هسته ای پارسی خبر دانشمند هسته ای محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس موساد عازم قطر می‌شود

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، با توجه به از سرگیری مذاکرات مبادله اسرا پیش بینی می‌شود رئیس موساد به زودی عازم قطر شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، وای نت پایگاه آنلاین وابسته به روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، پیش بینی می‌شود رئیس موساد به زودی به قطر سفر کند.

این رسانه عبری زبان به نقل از منابع آگاه سیاسی خبر داد: سطح درخواست‌های حماس بسیار بالا است اما با این حال کابینه در حال بررسی پیشنهاد است و احتمال دیدی برنیاع رئیس موساد را به زودی به قطر اعزام کند.

با این وجود چارچوب اختیارات رئیس موساد مشخص خواهد بود و این چارچوب در نشست نتانیاهو با کابینه جنگ مشخص خواهد شد، پیش بینی می‌شود این نشست فردا برگزار و برنیاع پس فردا عازم قطر شود.

روسای سیا و موساد درباره توافق اسرا با یکدیگر گفتگو کردندموساد: حماس به انتظار ماه رمضان در حال تقویت مواضع خود است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت شاتل سرویس گردشگری در نوروز ۱۴۰۳
  • «آقا نعمت» به پخش نوروزی شبکه مستند رسید
  • تعهدات راه و شهرسازی برای مسکن مهر دماوند عملی نشده است
  • از حضور دوباره معتادان متجاهر در تهران تا کمبود سرویس بهداشتی در شهر
  • تذکر عضو شورای شهر برای در دسترس نبودن سرویس‌های بهداشتی مناسب در سطح تهران
  • «خواب پنبه‌دانه» تحلیلگر اسرائیلی و واکنش تند تهران
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • رئیس موساد عازم قطر می‌شود
  • بازگشایی مجدد مجموعه وررزشی صدف در منطقه ۴ تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر در تهران