Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  در طرح فروش مشارکت در تولید، پنج محصول دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پارس تی. یو.۵، راناپلاس و سورن پلاس با موعد تحویل فروردین تا آذر ۱۴۰۱ عرضه شده است. سود مشارکت درنظر گرفته شده براساس نوع محصول از ۹ تا ۱۲ درصد متفاوت خواهد بود.بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های داخلی ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ مشتریان نهایی این طرح برای ثبت نام، با انجام فرآیند قرعه کشی انتخاب و معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
منبع: ایکوپرس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایران خودرو اخبار ایران خودرو بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار

لونا GRE محصول جدید وارداتی ایران خودرو قرار است به زودی در ناوگان تاکسیرانی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش اکو ایران، وزارت صمت در دوره جدید مدیریت خود به دنبال این است تا شبکه حمل و نقل عمومی درون شهری را به سمت استفاده از خودرو‌های برقی سوق دهد در این راستا ایران خودرویی‌ها نیز دست به کار شده تا در تامین تاکسی‌های برقی مشارکت کنند.

لونا GRE محصول جدید وارداتی ایران خودرو قرار است به زودی در ناوگان تاکسیرانی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول چینی در حال حاضر تنها برای استفاده در خطوط تاکسیرانی شهری توسط ایران خودرویی‌ها وارد شده و آبی‌های جاده مخصوص قصدی برای عرضه آن به متقاضیان عادی ندارند.

لونا GRE در بازار چین با دو نوع دیفرانسیل حاضر است. اما مدیران ایران خودرو تصمیم گرفته‌اند تا اولین تاکسی برقی خود را به صورت تک دیفرانسیل وارد کنند.

اخبار شنیده حکایت از آن دارد خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص برنامه‌هایی برای داخلی سازی این محصول برقی نیز در برنامه‌های خود دارد.

بررسی مشخصات لونا GRE نشان می‌دهد این خودرو از یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار بهره می‌برد. این موتور همچنین گشتاوری ۲۲۵ نیوتن متری تولید می‌کند. باطری به کار رفته در این خودرو ۴۴ کیلوواتی است. این تاکسی برقی با یک بار شارژ امکان پیمودن ۴۰۰ کیلومتر را دارد. چنانچه باطری این خودرو به طور کامل شارژ شود و در شارژ آن از یک شارژر معمولی استفاده شود حدود ۱۰ ساعت زمان نیاز دارد.

دوربین پارک عقب، سامانه نظارت بر فشار تایرها، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور نور، امکان ورود بدون کلید و همچنین استارت زدن بدون کلید را می‌توان از امکانات اولین تاکسی برقی ایران خودرو قلمداد کرد.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۴۰ کیلومتر است و شتاب صفر تا ۱۰۰ لونا GRE حدود ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارد.

آن طور که به نظر می‌رسد ایران خودرویی‌ها برای حضور در بازار واردات تاکسی‌های برقی روی شبکه گسترده خدمات پس از فروش خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین فراخوان مجدد ایران خودرو برای مشتریان پارس
  • ایران‌خودرو اولین فراخوان مجدد برای مشتریان پارس ارسال کرد
  • سال ۱۴۰۳؛ خط پایان خودرو‌های باری و تجاری قدیمی
  • ورق خودروسازی برگشت؛ یک بام و دو هوا ادامه دارد
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • تاکید عظیمی بر ادامه نهضت کاهش بهای تمام شده تولید و افزایش کیفیت محصولات
  • صادرات بلور ایرانی
  • کسادی بازار فروش و صادرات محصولات کشاورزی در دزفول+فیلم
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول
  • ایران خودرو دیزل از رکورد تولید سالانه عبور کرد