Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: برقراری امنیت کامل در آب‌های سرزمینی، نشان از اقتدار کامل نیروهای دریایی کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک 7 آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمام دریادلان جان برکف اظهار داشت: شجاعت، مردانگی‌ و رشادت‌های دریادلان نیروی دریایی ارتش در دفاع از کشور عزیزمان مثال‌زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "این تسلط دریایی، این حضور راهبردی برای نیروهای دریایی و ناوگان‌های دریایی ما پیام عزت و بیداری ملت‌هاست"، گفت: روز نیروی دریایی روزی است که دلاورمردان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با کمترین امکانات و ایثار جان، بزرگترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد کرده و شجاعانه از حقانیت و یکپارچگی سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند.

تاکید وزارت دفاع بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تجهیز نیروی دریایی ارتشسرلشکر باقری: اقتدار نیروی دریایی ارتش رویای قدرت‌های فرامنطقه‌ای برای تسلط بر منطقه را باطل کرد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران وظیفه خطیر حراست از سواحلی با طول بیش از 3 هزار کیلومتر را بر عهده دارند، تصریح کرد: رویارویی با تمام متجاوزان به حریم دریایی و تحقیر متجاوزان به آب‌های سرزمینی کشور عزیزمان ایران توسط نیروی دریایی سپاه و ارتش و کنترل تنگه راهبردی هرمز و برقراری امنیت کامل در آب‌های سرزمینی، نشان از اقتدار کامل نیروهای دریایی کشور است.

سردار حسینی با بیان اینکه امروزه هیچ قدرتی اجازه تجاوز به آب‌های سرزمینی کشورمان را به خود نمی‌دهد، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش و سپاه در صورت مشاهده کوچک‌ترین تحرک از سوی دشمنان، پاسخ کوبنده و پشیمان‌کننده به آنان خواهند داد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش نیروهای دریایی آب های سرزمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت

دریادار علیرضا تنگسیری شامگاه دوشنبه به مناسبت گرامیداشت این روز ملی در ایران با اشاره به این مناسبت گفت: امروز اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش های ما را در هر جای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم؛ دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه ای گردن کشی کند.

وی با اشاره به ظلم و جنایت های انگلیس به مردم ایران خاطرنشان کرد: انگلیسی ها سال های طولانی نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند؛ در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند، در حالی که ما بی طرف بودیم.

دریادار تنگسیری در ادامه با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت: زمانی که نفت ملی شد انگلیسی ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق(رفتند) و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند؛ دولت وقت نیز متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما، ایرانی ها کارگرهای ساده و پایین ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند؛ به همین خاطر وقتی انگلیسی ها رفتتد هیچ کس حتی ایتالیایی ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد، مجبور شد سه نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند؛ بعد از بارگیری، نفتکش ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی ها هر سه را توقیف می کنند و خبر به شاه ایران می رسد که وی از روی وادادگی می گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بردارد و ۲ مورد دیگر را آزاد کند؛ انگلستان قبول نمی کند و شاه ایران می گوید پس بگویید ۲ تا نفتکش را به انگلیسی ها بدهند.

دریادار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرات و روحیه خودباوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده اند و در حال حاضر نیز با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای دنیا توقیف کنند مقابله به مثل می کنیم؛ دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه ای گردن کشی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم
  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • مروری بر دستاوردها و رخدادهای نظامی ۱۴۰۲
  • نقش ایران در مثلث طلایی