Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل فولاد سیرجان اظهار داشت: بازی بزرگ هفته را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و از این بابت خوشحال هستیم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم و عملکرد خوبی ارائه دادیم.

او افزود: هر هفته قابلیت ما بیشتر می‌شود و قدم به قدم حرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف هم تیم خوبی بود و هر ۲ تیم شناخت خوبی از هم داشتند و می‌دانستیم که برای رسیدن به پیروزی باید تلاش کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان گفت: شاگردانم به خوبی خواسته‌های کادر فنی را اجرا کردند و در روزی که باید همدل می‌شدیم ثابت کردیم که چه توانایی بالایی داریم. امروز ثابت کردیم که یک بازیکن نمی‌تواند به تنهایی تیم را به هدف برساند و باید برای رسیدن به موفقیت کار تیمی کرد. لیاقت و شایستگی کسب ۳ امتیاز این مسابقه را داشتیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصطفی کارخانه تیم والیبال سایپا لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم رم: همه چیز خوب پیش می‌رود

 در ادامه دیدارهای هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی ها رم توانست با یک گل ساسولو را شکست دهد.  لورنزو پلگرینی تنها گل بازی را برای جالوروسی به ثمر رساند. 

دانیله دروسی در مصاحبه پس از بازی با DAZN گفت: برنده شدن در این دیدار بسیار مهم است. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و باید به همین منوال ادامه دهیم و بتوانیم به این هدف برسیم. برنده‌شدن آسان نیست و گاهی کسب سه امتیاز سخت می‌شود. امشب برابر ساسولو خیلی خوب بازی نکردیم ولی سه امتیاز را به دست آوردیم.

او با اشاره به درخشش پلگرینی در دیدار با ساسولو افزود: پلگرینی کاپیتان رم است و در این دیدار گل مهمی برای ما زد. خودم کاپیتان رم بوده‌ام و می دانم چه مسئولیت بزرگی روی دوش او است. هواداران وقتی اسم شما را بر زبان می‌آورند از شما انتظار دارند و امروز اسم پلگرینی در ورزشگاه زیاد شنیده شد. او بازیکن بسیار قدرتمندی است و هر تیمی آرزوی داشتن بازیکنی چون او را دارد.

سرمربی رم در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: فکر می کنم رم تیم خوبی دارد و  شاید کمتر از اینتر، میلان و یووه نباشیم.  فوتبال فقط اعداد و ارقام نیست وگرنه بولونیا (تیم شگفتی‌ساز این فصل سری‌آ) الان دوازدهم جدول بود. ابتدا باید خودمان را باور کنیم و در ادامه برای رسیدن به هدفمان بجنگیم. همه به من می گویند که تجربه کمی دارم و شاید این درست باشد. شاید برای مدیریت بهتر به چند تار موی خاکستری بیشتر نیاز داشته باشید ولی در عوض خوش‌شانس‌ام‌ که سرمربی تیمی به این خوبی هستم. در حال حاضر همه چیز خوب پیش می رود ولی با یکی دو نتایج بد همه چیز زیر و رو خواهد شد.

رم در دیدار بعدی باید در سری آ به مصاف لچه برود و در لیگ اروپا نیز در یک‌چهارم نهایی باید در یک دیدار تمام ایتالیایی با میلان روبه‌رو شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید باشگاه سایپا منصوب شد
  • سرمربی تیم رم: همه چیز خوب پیش می‌رود
  • رویای ستاره بارسلونا: باید قهرمان لالیگا شویم
  • طهماسبی، مربی هوادار: ۹۰ دقیقه احترام گذاشتیم ولی از نیمکت استقلال بی‌احترامی دیدیم؛ استقلال این قدر بزرگ است که نیاز به این رفتارها نداشته باشد!
  • سرمربی سایپا: تیم حریف بازی را مهندسی و مدیریت کرد
  • کارلو آنچلوتی: عجله‌ای برای بازگشت کورتوا نداریم؛ آردا گولر یک استعداد بزرگ است
  • توماس توخل: امیدوارم مصدومیت هری کین جدی نباشد؛ موسیالا باید فرم خوبش را حفظ کند
  • تارتار: می‌خواهیم عیدی خوبی به طرفداران بدهیم
  • لیگ برتر والیبال| صعود پیکان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی/ سایپا سقوط کرد
  • لیگ برتر والیبال| صعود پیکان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی/ سایپا سقوط