Web Analytics Made Easy - Statcounter

عببدالرضا قاسمپور جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خطاب به مدیران کل دستگاه های اجرایی و روسای سازمان های استان افزود: مصاحبه رییس سازمان اداری و استخدامی برای فعالیت شنبه هشتم آذرماه ۹۹ دستگاه های اجرایی در مورد پرسنل ضروری ادارات ملاک است یعنی صرفا نیروهای ضروری باید در محل کار حاضر باشند و نسبت به ارایه خدمات لازم به مردم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: صرفا آن دسته از کارکنان که حضورشان در محل اداره برای ارایه خدمات ضروری به مردم لازم است باید در محل کار حضور  داشته باشند یعنی خدماتی که اگر انجام نشود قطعا مردم با مشکلات جدی مواجه می شوند.
معاون استاندار فارس گفت: خدماتی مثل آب، برق، گاز، تلفن جزو خدمات ضروری است، همچنین اداراتی که به هنگام حوادث و بحران ها به خصوص در شرایطی که با بحران کرونا مواجه هستیم نقش آفرینی مهم و موثری در مدیریت بیماری کرونا دارند باید در محل کار حضور داشته باشند.
قاسمپور افزود: مدیران کل و معاونان و مدیران ستادی فعلا تا فردا در محل کار حاضر شوند تا شنبه هشتم آذرماه ستاد ملی کرونا در خصوص جزییات تعطیلی دستگاه های اجرایی تصمیم گیری و اطلاع رسانی کند.
وی ادامه داد: در استان فارس از حدود یک ماه پیش با دستور استاندار، دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی در حال انجام است که در شهرهای قرمز یک سوم، شهرهای نارنجی یک دوم و شهرهای زرد دو سوم کارکنان در محل کار حضور دارند.
معاون استاندار فارس گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برای فردا موضوع دورکاری را مدیریت کنند، می توانند یک سوم را به یک چهارم و یک پنجم افزایش دهند یعنی حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کارکنانی که حضورشان برای خدمت به مردم ضروری است در محل کار حاضر باشند.
قاسمپور افزود: هدف این است که ادارات خلوت تر باشد و کاهش تردد را داشته باشیم و شهرها خلوت تر شود و تجمع ها کمتر شود و همه با هم، دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی کرونا را شکست دهیم.
وی ادامه داد: امیدواریم مثل ۹ ماه گذشته که با همکاری مردم به خصوص اصناف، استان فارس جزو استان های موفق در بحث مدیریت بیماری کرونا بود، همچنان با همراهی و همکاری مردم با موفقیت این ویروس منحوس را شکست دهیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز استانداری فارس فارس ویروس کرونا شیراز استانداری فارس فارس اخبار کنکور دستگاه های اجرایی محل کار حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۱۷ محله حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد در گرو همکاری دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ساماندهی ۱۷ محله حاشیه‌نشین استان ابلاغ شده است و تحقق این مهم به همکاری دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مسعود نوری، امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در نشست کارگروه حاشیه‌نشینی با اشاره به تدوین آئین‌نامه اجرایی کارگروه حاشیه‌نشینی در استان، اظهار کرد: وضعیت و ظرفیت این محلات بررسی شد و با شناسایی مسائل اولویت‌دار محلات با همکاری مردم و گروه‌های جهادی نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ محله حاشیه‌نشین در سطح استان مشخص شده و وظایف دستگاه‌های اجرایی در قبال این محله‌ها به آنها ابلاغ شده‌است، افزود: در زمره استان‌های اول در حاشیه‌نشینی هستیم و بیشترین جمعیت حاشیه‌نشین هم در شهر یاسوج ساکن هستند که باید اقدام اساسی برای معضل حاشیه‌نشینی در این مناطق صورت گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در آئین‌نامه اجرای حاشیه‌نشینی، دولت به دنبال واگذاری کارها و خدمات به مردم است و در این میان انتظار می‌رود گروه‌های جهادی در حاشیه شهرها اقدامات ماندگاری برای کاهش معضلات و آسیب‌ها در این مناطق انجام بدهند.

وی با بیان اینکه حلقه میان دولت و مردم تشکل‌های مردم نهاد هستند، تصریح کرد: با وجود اقدامات شبانه‌روزی صورت گرفته در حوزه آسیب‌های اجتماعی، رضایت کافی وجود ندارد، زیرا که کاهش آسیب‌ها در نقاط حاشیه‌نشین نیازمند پای کار بودن همه دستگاه‌های اجرایی است.

نوری خاطرنشان کرد: همه مدیران از جنگ نرم دشمن و برنامه‌ ریزی برای آسیب زدن به کشور آگاه هستند، نباید از هیچ تلاش و کوششی در جهت رفع آسیب‌ها غافل شویم.

وی افزود: برخی از مشکلات و آسیب‌ها نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد اما برخی از آنها مانند جمع‌آوری کودکان کار همت و تلاش مسئولان در خود استان را می‌طلبد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اعتباراتی برای رفع حاشیه‌نشینی ابلاغ می‌شود که دستگاه‌ها نسبت به جذب آنها اقدام کنند و مدیری که نتواند اعتبارات را جذب کند، باید پاسخ‌ گو باشد.

وی تصریح کرد: جلسات کارگروه حاشیه‌نشینی با ابلاغ آئین‌نامه اجرایی کارگروه حاشیه نشینی و مشخص شدن دبیر کارگروه با حساسیت خاصی دنبال می‌شود تا آسیب‌هایی که در این نقاط احصا شده را رفع کنیم.

کد خبر 737032

دیگر خبرها

  • در تعطیلات نوروزی، دولت تعطیل نیست
  • در تعطیلات نوروزی دولت تعطیل نیست
  • آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی در سامانه بارشی
  • مسافران نوروزی به هشدارهای هواشناسی توجه کنند
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • قضات کشیک در ایام نوروز فعالیت می‌کنند
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان دشتی در نوروز
  • استاندار زنجان: مدیران دولتی برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم شوند
  • ساماندهی ۱۷ محله حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد در گرو همکاری دستگاه‌های اجرایی
  • اقلام اساسی نوروز در خراسان شمالی تامین شده است