Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@08:42:47 GMT

استارت کهکشانی های فوتبال زنان ایران با پیروزی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۸۶۷

هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان در فصل جدید با پیروزی ملوان بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست از فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز از ساعت 12 با برگزاری دیدار تیم های سارگل بشهر و ملوان بندرانزلی در گروه دوم آغاز شد.


اولین گل لیگ جدید را صفورا جعفری بازیکن ملوان در دقیقه ۲۹ وارد دروازه سارگل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثر ایزدپناه از سارگل کار را به تساوی کشاند اما راضیه موسوی از ملوان دومین گل را وارد دروازه سارگل کرد تا انزلی چی ها نخستین پیروزی فصل جدید را به نام خورد رقم بزنند.


در دیگر دیدار گروه دوم، تیم وچان کردستان در ایلام به مصاف پالایش گاز این شهر رفت. زهرا حاتم نژاد از روی نقطه پنالتی دروازه وچان را باز کرد اما زهرا قنبری در ادامه 3 بار دروازه نماینده ایلام را باز کرد تا نائب قهرمان فصل گذشته با نخستین هت تریک لیگ، 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

 


اما در دیدارهای گروه نخست، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با 3 گل از سد نماینده البرز گذشت. نگین زندی دو بار و مرضیه نیکخواه گل های تیم ذوب آهن را به ثمر رساندند.


در آخرین دیدار امروز، شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی در حالی با نتیجه 3 بر صفر از سد همیاری ارومیه گذشت که این دیدار به دلیل بارش شدید برف در ورزشگاه شهید باکری ارومیه با 2 ساعت تاخیر برگزار شد.

 


شهرداری بم که یک فصل طوفانی را پشت سر گذاشت و در تمامی 18 دیدار خود به پیروزی رسیده بود، در فصل جدید نیز مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است. این تیم در فصل گذشته با خط حمله زهرداری که در اختیار دارد، آمار عجیب 83 گل زده و میانگین 4.5 گل زده در هر دیدار را به ثبت رساند


رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، امسال در دو گروه 5 تیمی برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالی‌ترین نیمکت فوتبال ایران برای این تیم است

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، دو تیم مدعی خاتون بم و ملوان در بندر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار نقش بسیار مهمی در مشخص شدن قهرمان لیگ زنان دارد اما در این مسابقه حساس، خاتون که پیش از بازی به دلیل تفاضل بهتر نسبت به ملوان صدرنشین بود، نیمکتی کاملا خالی در انزلی دارد.

بعد از فوت ملیکا محمدی و مصدومیت بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی، سه بازیکن ملی‌پوش خاتون، نیمکت این تیم بمی خالی شده است.

پیش از این هم با حضور این سه بازیکن، خاتون با ۱۵ بازیکن در مسابقات داخلی و آسیا شرکت می‌کرد اما بعد از آن تصادف تلخ که منجر به فوت ملیکا و مصدومیت شدید دو بازیکن دیگر شد، نیمکت این تیم بیش از پیش خالی شده است.

همچنین فاطمه گرایی، مهره تاثیرگذار خاتون هم ۴ کارته و محروم است و از روی سکوها کار را دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • ملوان 1-2 خاتون بم؛ فرصت‌سوزی ملوانان برای صدرنشینی در حساس‌ترین دیدار هفته فوتبال ایران!
  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • جنجال و درگیری در لیگ فوتبال زنان (فیلم)
  • خالی‌ترین نیمکت فوتبال ایران برای این تیم است
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر +فیلم
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس موقتا به استقلال رسید
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۲ بر صفر جلو افتاد
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران