Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه عربستان اعلام کرد کشورش با ربط دادن اسلام به هرگونه اقدام افراطی مخالف است.

به گزارش ایسنا، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در نشست شورای همکاری اسلامی که از امروز به مدت دو روز آغاز شده گفت: ما با تلاش برای ربط دادن‌اسلام به هرگونه حملات افراطی مخالفیم و لطمه زدن به شخصیت‌های دینی را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱ اکتبر امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد، پاریس از انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز علیه پیامبر اکرم(ص) دست نخواهد کشید. همین مسئله موجب خشم جهان اسلام و تظاهرات در بسیاری از کشورها شد.

بن فرحان درباره مداخله نظامی در یمن مدعی شد که "انصارالله پشت مشکلات یمن است!"

وی همچنین اذعان کرد: عربستان در معرض صدها حمله با موشک‌های بالستیک و پهپادها قرار گرفته است.

لینک کوتاه: asriran.com/003BCS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عربستان موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، ارتش کره جنوبی اعلام کرد که چند موشک بالستیک کوتاه‌برد به سمت شرق شبه‌جزیره کره شلیک شد.

گارد ساحلی ژاپن نیز اعلام کرد که کره شمالی ۲ موشک شلیک کرده است. این اولین بار در ۲ ماه اخیر است که پیونگ یانگ اقدام به شلیک موشک بالستیک می‌کند.

کره شمالی آخرین بار در ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) یک موشک میانبرد مافوق صوت با سوخت جامد آزمایش کرد.

شلیک موشک بالستیک کره شمالی در حالی است که بلینکن برای شرکت در «نشست دموکراسی» به میزبانی «یون سوک یئول» رئیس جمهوری کره جنوبی به سئول رفته است.

ارتش کره شمالی در هفته‌های اخیر رزمایش‌های نظامی با استفاده از تسلیحات متعارف برگزار کرده که اغلب آنها تحت نظر شخص کیم جونگ اون رهبر کره شمالی انجام شده است.

نمایش قدرت کره شمالی در حالی انجام می‌شود که آمریکا و کره جنوبی اخیرا یک رزمایش مشترک ۱۰ روزه برگزار کردند.

سئول اعلام کرد که در این رزمایش مشترک سالانه با آمریکا از نیروهای تفنگدار دریایی، بالگردهای تهاجمی و خودروهای رزمی آب و خاکی استفاده کرد.

به گفته مقام‌های کره جنوبی، این کشور همچنین نیروهای خود را برای تقویت دفاع از جزایر غرب کشور در نزدیکی کره شمالی که سال ۲۰۱۰ توسط پیونگ یانگ بمباران شد، افزایش داد.

دیگر خبرها

  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفتگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • آمریکا پرتاب موشک کره شمالی را محکوم کرد
  • کره شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد
  • کره‌شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد
  • خوشامدگویی کره شمالی به وزیر خارجه آمریکا با شلیک چندین موشک بالستیک!
  • کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • متقی به وزیر خارجه جدید پاکستان: منتظر سهم‌گیری سازنده اسلام‌آباد در قبال افغانستان هستیم
  • تلاش وزیر خارجه آلمان برای متقاعد کردن صدراعظم برای ارسال «تاروس‌» به اوکراین