Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@06:34:20 GMT

دختران فوتبالیست از سرما به آمبولانس پناه بردند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۸۷۹

دختران فوتبالیست از سرما به آمبولانس پناه بردند

لیگ برتر فوتبال زنان پس از ماه‌ها تعطیلی از امروز (جمعه) آغاز شد و تیم‌ها در قالب دو گروه به مصاف هم رفتند. شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی است در هفته اول مهمان همیاری آذربایجان غربی بود، اما از آنجایی که زمین این مسابقه پوشیده از برف بود، دیدار دو تیم با تاخیر ۷۵ دقیقه‌ای و از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم از حوالی ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید باکری آذربایجان غربی حضور داشتند و در این مدت و طبق فیلمی که در اینستاگرام تیم فوتبال زنان بم منتشر شد، عنوان شده که به دلیل نبودن بخاری در رختکن این ورزشگاه، بازیکنان بم از شدت سرما داخل آمبولانس حاضر در ورزشگاه نشستند.

در نهایت در این بازی بم با حساب سه بر صفر به پیروزی رسید. بهناز طاهرخوانی، کوهستان خسروی و فروغ موری گلزنان بم در این دیدار بودند.

در دیگر بازی نیز وچان کردستان به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته، با حساب دو بر یک پالایش گاز ایلام را شکست داد. زننده هر سه گل وچان زهرا قنبری بود که فصل گذشته در بم توپ می‌زد. تک گل پالایش را زهرا حاتم نژاد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ذوب آهن اصفهان هم در اولین دیدار میزبان نماینده البرز بود و با سه گل نگین زندی (دو بار) و مرضیه نیکخواه به پیروزی رسید. همچنین تیم ملوان بندرانزلی مهمان سارگل بوشهر بود که با دو گل صفورا جعفری به پیروزی رسید، تک گل سارگل را هم کوثر ایزدپناه به ثمر رساند. این دیدار به دلیل احتمال بارندگی در بوشهر از ساعت ۱۱ آغاز شد.

نتیجه کامل دیدار‌های هفته اول به شرح زیر است:

سارگل بوشهر ۱ _ ۲ ملوان بندرانزلی

ذوب آهن اصفهان ۳ _ صفر نماینده البرز

پالایش گاز ایلام ۱ _ ۳وچان کردستان

همیاری آذربایجان غربی صفر _ ۳ شهرداری بم

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال زنان سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دیدارهای معوقه سپاهان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام سازمان لیگ دیدارهای معوقه هفته شانزدهم سپاهان مقابل تراکتور روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

زردپوشان اصفهانی سپس در هفته بیست و دوم دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می‌روند.

همچنین شاگردان مورایس در تیم سپاهان در هفته بیست و سوم جمعه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۷:۵۰ در نقش‌جهان میزبان نساجی مازندران هستند.

دربی اصفهان نیز که از هفته ۱۷ ام لیگ معوق شده بود، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ در نقش‌جهان برگزار می‌شود.

سپاهان پس از این دیدارها، در هفته بیست و چهارم در روز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت.

کد خبر 6057545

دیگر خبرها

  • برنامه تمرینی تیم ملی مشخص شد
  • ۳ گروه از آذربایجان‌غربی برگزیده پویش سرود افتخار شدند
  • رویای ستاره بارسلونا: باید قهرمان لالیگا شویم
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • برنامه دیدارهای معوقه سپاهان اعلام شد
  • ترکیب سپاهان و گل‌گهر اعلام شد
  • پیکان به دنبال پایان دادن به یک رکورد منفی برابر پرسپولیس
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • استقلال ملاثانی به دنبال بازگشت به ریل پیروزی