Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@14:16:40 GMT

دختران فوتبالیست از سرما به آمبولانس پناه بردند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۸۷۹

دختران فوتبالیست از سرما به آمبولانس پناه بردند

لیگ برتر فوتبال زنان پس از ماه‌ها تعطیلی از امروز (جمعه) آغاز شد و تیم‌ها در قالب دو گروه به مصاف هم رفتند. شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی است در هفته اول مهمان همیاری آذربایجان غربی بود، اما از آنجایی که زمین این مسابقه پوشیده از برف بود، دیدار دو تیم با تاخیر ۷۵ دقیقه‌ای و از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم از حوالی ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید باکری آذربایجان غربی حضور داشتند و در این مدت و طبق فیلمی که در اینستاگرام تیم فوتبال زنان بم منتشر شد، عنوان شده که به دلیل نبودن بخاری در رختکن این ورزشگاه، بازیکنان بم از شدت سرما داخل آمبولانس حاضر در ورزشگاه نشستند.

در نهایت در این بازی بم با حساب سه بر صفر به پیروزی رسید. بهناز طاهرخوانی، کوهستان خسروی و فروغ موری گلزنان بم در این دیدار بودند.

در دیگر بازی نیز وچان کردستان به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته، با حساب دو بر یک پالایش گاز ایلام را شکست داد. زننده هر سه گل وچان زهرا قنبری بود که فصل گذشته در بم توپ می‌زد. تک گل پالایش را زهرا حاتم نژاد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ذوب آهن اصفهان هم در اولین دیدار میزبان نماینده البرز بود و با سه گل نگین زندی (دو بار) و مرضیه نیکخواه به پیروزی رسید. همچنین تیم ملوان بندرانزلی مهمان سارگل بوشهر بود که با دو گل صفورا جعفری به پیروزی رسید، تک گل سارگل را هم کوثر ایزدپناه به ثمر رساند. این دیدار به دلیل احتمال بارندگی در بوشهر از ساعت ۱۱ آغاز شد.

نتیجه کامل دیدار‌های هفته اول به شرح زیر است:

سارگل بوشهر ۱ _ ۲ ملوان بندرانزلی

ذوب آهن اصفهان ۳ _ صفر نماینده البرز

پالایش گاز ایلام ۱ _ ۳وچان کردستان

همیاری آذربایجان غربی صفر _ ۳ شهرداری بم

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال زنان سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) دو تیم مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در شهر رفسنجان برگزار خواهد شد و مس و پیکان پس از دو هفته‌ باید به مصاف هم بروند. دو تیم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در رفسنجان با هم بازی کردند که نتیجه آن دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت اما دیدار دوباره آنها باید برنده داشته باشد. مس با حذف استقلال به این مرحله رسیده و پیکان هم تیم دسته دومی ستارگان بهمن جوان را از پیش رو برداشته است.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

مس پس پس از حضور نویدکیا، عملکرد خوبی داشته و در 11 بازی (10 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) شکست نخورده است. آخرین شکست مسی‌ها مربوط به بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برمی‌گردد و شاگردان محرم نویدکیا بیش از 120 روز است که طعم شکست را نچشیده‌اند. پیکان هم با رضا عنایتی روند روبه‌رشدی داشته و با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول تا حدودی خیال این تیم از سقوط راحت شده است. دیدار دو تیم از جنبه‌ای دیگر هم می‌تواند حائز اهمیت باشد، تقابل رضا عنایتی سرمربی پیشین تیم امید و محرم نویدکیا که یکی از گزینه‌های هدایت این تیم بود. 

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

پنجشنبه 6 اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت 17:45- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه 7 اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت 17:45- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

فجر شهیدسپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت 18- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون - ساعت 18:15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت 18:30- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران- ساعت 18:30- ورزشگاه سیروس قایقران

آبی‌پوشان ملاثانی- سپاهان- ساعت 19:30- ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان