Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@21:27:56 GMT

مدافع رئال‌ مادرید باز هم مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۸۸۴

مدافع رئال‌ مادرید باز هم مصدوم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، حدود دو ماه پیش بود که باشگاه رئال مادرید به شکل رسمی اعلام کرد که مدافع اسپانیایی این تیم یعنی دنی کارواخال دچار مصدومیت شده و باید مدت زمان زیادی را به ریکاوری بپردازد؛ اتفاقی که می توانست آلوارو اودریوزولا را به بازیکن اصلی تیم زین الدین زیدان در پست دفاع راست تبدیل کند اما جانشین کارواخال نیز بلافاصله مصدوم شد تا بدشانسی های رئال در این زمینه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال مدافع اسپانیایی چندی پیش با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره به ترکیب رئال مادرید بازگشت و طی بازی های اخیر نیز توانسته بود بازی های خوبی را برای لوس بلانکوس به نمایش بگذارد اما حالا یک بدشانسی جدید به سراغ دنی کارواخال آمده است.

 

 

 

در همین ارتباط دقایقی پیش زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب به این تیم مقابل آلاوس تایید کرد که دنی کارواخال دچار مصدومیت جدید شده و دیدار فردا را به طور قطع از دست خواهد داد. به نظر می‌رسد که مصدومیت جدید مدافع رئال مادرید از ناحیه عضله ران پای راست است. مدت زمان دقیق دوری کارواخال از میادین هنوز مشخص نشده اما اینطور گفته می‌شود که او حدوداً دو تا سه هفته غایب خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کارواخال رئال مادرید آلاوس لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف بازی رفت دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی که با جذابیت زیادی همراه بود و با نتیجه ۳-۳ خاتمه یافت، در بازی برگشت بازیکنان هجومی دو تیم شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشتند.

در خط حمله رئال مانند دیدار گذشته، رودریگو، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام حضور داشتند. با اینکه رودریگو در ابتدای بازی موفق به گلزنی شد، اما در ادامه با توجه به سبک دفاعی تیم کارلو آنچلوتی، خط حمله رئال موقعیت‌های چندانی را به‌دست نیاورد.

علاوه‌بر این، وینیسیوس جونیور به خوبی توسط کایل واکر مهار شده بود و مدافع منچستر سیتی که به دلیل مصدومیت در بازی رفت حضور نداشت، در این دیدار مانع بزرگی برای ستاره برزیلی رئال بود.

شب وینیسیوس در وقت اضافه اول بدتر هم شد. در دقیقه ۱۰۲ او پس از جدال با واکر بر سر توپ دچار مصدومیت شد و نتوانست از جایش بلند شود. با توجه به خستگی او و وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، کارلو آنچلوتی ترجیح داد او را از زمین خارج کند و لوکاس واسکز را به جایش به‌ زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)