Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند تن از کارمندان پزشکی قانونی شهر بوینس آیرس آرژانتین در اقدامی غیر اخلاقی با جنازه دیگو مارادونا عکس گرفته و برای تبلیغ شخصی استفاده کردند. لازم به ذکر است که این کارمندان از کار خود اخراج شده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عکس گرفتن با پیکر دیگو مارادونا در پزشکی قانونی باعث اخراج کارمندان متخلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از درگذشت ناگهانی دیگو مارادونا تابوت حاوی پیکر او در کاخ ریاست جمهوری بوئنس آیرس در معرض تماشای عموم گذاشته شد تا دوست‌داران او بتوانند برای آخرین بار به پیکر اسطوره‌شان ادای احترام کرده و با دیگو خداحافظی کنند.

اما فرصت‌طلبانی هم بودند که از این فرصت برای تبلیغ کسب و کار خود یا تبلیغ شخصی برای مشهور شدن استفاده کردند و با زیر پا گذاشتن قوانین خبرساز شده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند. کسانی که حتی در دوران غم و درد خانواده دیگو از هیچ فرصتی برای سود شخصی شان نگذشتند و حریم خصوصی آنها را زیر پا گذاشتند.

مشهورترین اتفاقی که خشم نزدیکان و دوست‌داران مارادونا را به دنبال داشته تصویر شخصی به نام دیگو مولینا است که از خود در کنار تابوت مارادونا عکس گرفته و از آن به عنوان تبلیغ شخصی استفاده کرده است.

ماتیاس مورلا وکیل و دوست خانوادگی نزدیک خانواده مارادونا با انتقاد از این تصویر گفت:

با توجه به عمومی شدن تصویری که با باز کردن تابوت دیگو مارادونا و به نمایش گذاشتن جسد او گرفته شده من تمام سعی ام را خواهم کرد که انسان عوضی‌ای که این عکس را گرفته پیدا کنم. همه ترسوهایی که در این حرکت دخالت داشته اند بهایش را خواهند پرداخت.

بعد از این صحبتهای وکیل خانواده مارادونا اما هویت این شخص فاش شد. دیگو مولینا یکی از کارمندان شرکت کفن و دفن پینیر بوده که با باز کردن تابوت مارادونا در کنار جسد او عکس یادگاری گرفته است (فرد سمت چپ).

این شرکت کفن و دفن بلافاصله اعلام کرد که این کارمند خود را اخراج کرده و به صورت خصوصی از خانواده مارادونا عذرخواهی کرده است. به هر حال تحقیقاتی پلیسی درباره این شرکت و کارکنانش آغاز شده است.

مورلا وکیل خانواده مارادونا در ادامه با انتشار یک توییت اعلام کرد:

عوضی‌ای که آن عکس را در کنار جنازه مارادونا گرفته دیگو مولینا است. من به خاطر خاطره دوستم مارادونا همه تلاشم را خواه کرد تا او بهای چنین اقدام زشت و شنیعی را بپردازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیگو مارادونا مارادونا جنازه مارادونا جنازه مارادونا دیگو مارادونا عکس جنازه مارادونا عکس مارادونا مارادونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی خانواده مارادونا دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس؟ به بازیکنان دیگر تیم‌ها احترام می‌گذارم

سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی از ممفیس دیپای تمجید کرده است. 

طرفداری | در جریان مهم ترین بازی هفته بیست و نهم لالیگا، تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا از ساعت 23:30 یکشنبه شب مقابل هم صف آرایی می کنند. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

هرموسو و رینیلدو

مصدومیت هرموسو؟ رینیلدو آماده است، با اشتیاق زیادی تمرین می کند، و همیشه با تمام توان به تیم کمک می کند. 

کسب سهمیه 

سهمیه لیگ قهرمانان؟ رسیدن به لیگ قهرمانان دشوار است چون بیلبائو و رئال سوسیداد نیز بسیار قدرتمند ظاهر می شوند. باید روی تیمی تمرکز کنیم که بسیار خوب بازی می کند و در چند بازی اخیر به ما ضربه زده است. امیدواریم بازی را در مسیری پیش ببریم که بتوانیم به آنها آسیب بزنیم. 

ژائو فلیکس در متروپولیتانو 

ژائو فیلیکس؟ من به بازیکنان تیم های دیگر بسیار احترام می گذارم، در مورد هیچکدام از آنها نظری ندارم و این مورد هم مستثنی نیست. ما به فکر ریکاوری تیم خودمان پس از تلاش زیاد در یک بازی زیبا بودیم و امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم. 

دورتموند و اتلتیکو 

جدال با دورتموند؟ ما حریف سختی در پیش داریم، آلمانی ها همیشه قوی هستند. در بازی برگشت جو خوبی در استادیوم شکل خواهد گرفت، بنابراین به یک بازی خوب در بازی رفت مقابل تیمی نیاز داریم که سال گذشته در لیگ خودش برای قهرمانی مبارزه کرد و امسال در جدول رده بندی وضعیتی مانند ما دارد. 

عملکرد دیپای  

عملکرد ممفیس دیپای؟ او ابتدای فصل هم عملکرد خوبی داشت. ممفیس بازیکن فوق العاده ای است، من مدت هاست که می گویم به او نیاز داشتیم، حالا او به ثبات رسیده است.  این طولانی ترین دوره بدون مصدومیت او از زمان ورودش است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • روی کین منتظر کسی نمی ماند، حتی اگر دیگو سیمئونه یا رونالدو نازاریو باشید! / فیلم
  • ژاوی و کسب 5 برد از 5 بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا
  • از فقر فرهنگی چه میدانید؟/عوامل ایجاد فقر فرهنگی
  • علت شادی گل جنجالی مارادونا مقابل یونان چه بود؟
  • هشدار روحانی معروف اصلاح‌طلبان: روی بشکه باروت قرار گرفته‌ایم | افراد معمم معاشرت با مردم بیاموزند!
  • دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس؟ به بازیکنان دیگر تیم‌ها احترام می‌گذارم
  • مارادونا کیه؟! پاسخ‌های عجیب و خنده دار مردم
  • درخشش پیشگیری
  • تصاویری از پدر بمب اتم و خانواده‌اش؛ از زندگی شخصی اوپنهایمر چقدر می‌دانیم؟
  • افشاردوست: به تقوی گفتم وارد حوزه مدیریت نشود/ او باید شغل مهندسی داشته باشد!