Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال مشکلی برای نشستن روی نیمکت این تیم ندارد

کارت آرش برهانی برای نشستن روی نیمکت استقلال صادر شد.

به گزارش طرفداری، آرش برهانی در بازی با فولاد نتوانست روی نیمکت استقلال بنشیند که دلیل این مساله این بود که برای این مربی جوان کارت بازی صادر نشده بود.

موضوع از این قرار است که AFC تاییدیه مدرک B مربیگری را برای فدراسیون فوتبال ارسال نکرده بود و به همین دلیل این مربی قانونا نمی توانست روی نیمکت استقلال بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با حل این مشکل کارت برهانی برای نشستن روی نیمکت استقلال صادر شده و به همین دلیل این مربی جوان در بازی با ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر روی نیمکت آبی ها نشست.

 

همچنین بخوانید:

آرش برهانی: فکری بی دلیل دیاباته را کنار نگذاشته است

آرش برهانی مشکلی برای نشستن روی نیمکت استقلال نداشت / سند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای نشستن روی نیمکت استقلال آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز ۴۲۸۷ پرواز نوروزی از فرودگاه امام (ره) صادر شد

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: برای ایام نوروز از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای ۴۲۸۷ پرواز مجوز صادر شده است اما پیش‌بینی می‌کنیم که ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ پرواز انجام شود.

به گزارش ایسنا، سعید چلندری امروز در نشست خبری‌ به‌مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بیان کرد: فرودگاه سلام غیرعملیاتی و مسکوت مانده بود تا اینکه در دوره وزارت رستم قاسمی در دولت سیزدهم این ترمینال به‌عنوان ترمینال زیارتی مورد استفاده قرار گرفت. همچنین با حضور آقای بذرپاش به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی فاز دو فرودگاه امام خمینی(ره) کلنگ‌زنی شد. عملیات فاز دو در سه جبهه کاری شروع شد و به موازات آن کارهای بسیار خوبی انجام شد. 

وی با اشاره میزان پیشرفت فاز دو گفت: فاز دو ساخت یک فرودگاه به وسعت ۱۰ برابر فرودگاه فعلی با امکانات جدید است. کل این پکیج حدود ۲.۵ میلیارد یورو هزینه در بر دارد. این پروژه در دو فاز تعریف شده شامل کارهای زودهنگام و دیرهنگام. در اقدامات زودهنگام اقدامات مربوط به باندها انجام شده است و باند جدیدی در قالب ارتقا تاکسی‌وی موازی با باند و سیستم هدایت و برقراری ارتباط و روشنایی باند تعریف شده است که اسفند ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد و باندهای شمالی و جنوبی هم در دست اقدام است. همچنین حدود ۹۱ میلیون یورو مکاتبات و کارهای مقدماتی و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیز کارگاه از منابع شهر فرودگاهی انجام شده است. 

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقدامات در جهت توسعه پروازها بیان کرد: تمام تلاش‌ها برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب در حد استانداردهای بین‌المللی در حال انجام است. در حال حاضر تاخیرات ما زیر ۲۰ دقیقه است. همچنین در بحث سرمایه‌گذاری با توجه به راه‌اندازی منطقه آزاد، در این دولت حدود ۲۴۰ هکتار به‌عنوان هسته پیشران تعریف شد و در محدوده ۱۰۷ هکتاری تا پایان فروردین ماه به اتمام می‌رسد. 

چلندری با اشاره به شفاف‌سازی قراردادها و درآمدها توضیح داد: درآمد فرودگاه در ابتدای ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان بود، اما امروز درآمدهای هوانوردی و غیرهوانوردی به ۴۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است و سال آینده بالای ۸۰۰۰ میلیارد تومان محقق می‌شود. 

مشکلات ارزی ارتباطی با شهر فرودگاهی نداشت

وی با اشاره به مشکلات دریافت ارز در فرودگاه امام خمینی (ره) در روزهای گذشته خبرساز شده بود، توضیح داد: این موضوع ارتباطی با شهر فرودگاهی نداشت اما رسانه‌ها انعکاس خوبی از همکاری شرکت فرودگاه‌ها و بانک داشتند که حیله و مکر دشمنان نظام را خنثی کرد. 

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد: برای ایام نوروز ۶۰۰۰ پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری درخواست شد که از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ۴۲۸۷ پرواز مجوز صادر شد. از این میزان ۳۴۱۸ پرواز برنامه‌ای باید انجام شوند و ۸۶۹ پرواز فوق‌العاده توافق شده است. البته ما آمادگی انجام ۵۰۰۰ پرواز را داریم اما پیش‌بینی می‌کنیم که ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ پرواز انجام شود. البته از آنجایی‌که پروازهای خارجی شامل تعرفه نرخ‌گذاری نمی‌شود، بیشتر شرکت‌های هواپیمایی تمایل دارند که به این پروازها بیایند.

فرودگاه مهرآباد امکان جمع شدن ندارد

چلندری با بیان اینکه در تمام دنیا فرودگاه‌های بین‌المللی پروازهای داخلی و خارجی را همزمان انجام می‌دهند، گفت: ظرفیت فرودگاه مهرآباد مشخص است و حدود ۱۷ میلیون مسافر را در سال پوشش می‌دهد. ترمینال ۱۰۰ هزار متری فرودگاه امام خمینی (ره) اگر ساخته شود، باید تعداد پروازها افزایش پیدا کند. تقاضا رو به افزایش است. اما فرودگاه مهرآباد امکان جمع شدن ندارد، زیرا پروازهای نظامی آنجا انجام می‌شود و یک سری پروازهای کوتاه‌مدت ازجمله اصفهان یاسوج سنندج ‌در این فرودگاه انجام می‌شود. 


وی ادامه داد: اما برای چهار سال آینده قطعا در یک‌سری پروازهای پهن‌پیکر از سوی شرکت‌ها درخواست می‌شود که به فرودگاه امام خمینی(ره) بیاید. البته الان شرایط مهیا نیست. اما در صورتی که ترمینال۱۰۰ هزار متری ساخته شود و ۱۰۰ هزار متر از یک ترمینال دیگر به پروازهای داخلی اختصاص پیدا ‌کند، بخشی از پروازهای داخلی به فرودگاه امام خمینی(ره) متصل می‌شود. از طرفی سال جاری حدود ۸۰ فروند وارد کشور شد و اگر ظرفیت پروازها افزایش پیدا کند، بخشی از این پروازها باید به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل شود.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • گواهینامه صلاحیت به سه شتاب‌دهنده منتخب اعطا شد
  • طهماسبی، مربی هوادار: ۹۰ دقیقه احترام گذاشتیم ولی از نیمکت استقلال بی‌احترامی دیدیم؛ استقلال این قدر بزرگ است که نیاز به این رفتارها نداشته باشد!
  • صدور مجوز حضور عبدالله ویسی روی نیمکت فولاد خوزستان
  • مجوز حضور ویسی روی نیمکت فولاد خوزستان صادر شد
  • صدور مجوز حضور ویسی روی نیمکت فولاد خوزستان
  • صدور مجوز ویسی برای نشست روی نیمکت فولاد
  • صدور۲۲ هزار و ۵۰۰ مجوز کسب و کار الکترونیکی در استان مرکزی 
  • مجوز ۴۲۸۷ پرواز نوروزی از فرودگاه امام (ره) صادر شد
  • مجوز رسانه‌هایی که نام آنها فرنگی باشد، صادر نمی‌شود
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس