Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم همیاری آذربایجان‌غربی لیگ برتر فوتبال بانوان را با شکست آغاز کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان آغاز شد.

در یکی از دیدارهای هفته نخست و در ورزشگاه برفی شهیدباکری ارومیه، شهرداری بم ۳ بر صفر همیاری آذربایجان‌غربی را شکست داد.

بهناز طاهرخانی، کوهستان خسروی و فروغ موری برای نماینده بم گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیاری در این مسابقه با ترکیب نوشین یونسی، آیسان رضایی، مهناز شاه‌مرادی، ملیحه فنایی، آرزو بیگی، سوین سلیمانی، زهرا کرامت، فائزه مدنی، عاطفه بیرقی، فاطمه مجیدی و سودا حسن‌زاده ترکیب اولیه تیم همیاری آذربایجان‌غربی به میدان رفت.

همیاری آذربایجان‌غربی در هفته دوم ۱۴ آذرماه در کرج به مصاف هیات فوتبال البرز خواهدرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان شهرداری بم تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور آذربایجان غربی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی همیاری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر قطر را شکست می دادیم، بهترین آمار تاریخ تیم ملی ایران ثبت می شد

درست است که سال 1402 برای تیم ملی ایران تلخ تمام شد و با شکست برابر قطر از جام ملتهای آسیا 2023 کنار رفتیم و به مقام غیررسمی سوم رسیدیم، اما مجموع عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در سال 1402 مثبت بود.

به گزارش طرفداری، سال 1402 با 15 برد، 3 مساوی و یک باخت برای تیم ملی ایران به پایان رسید. در این سال 52 گل زده و 15 گل خورده برای تیم ملی ثبت شد و اگر برابر قطر نمی باختیم و احتمالا در فینال اردن را شکست می دادیم، بهترین سال رسمی تاریخ فوتبال کشورمان با 17 برد و 3 مساوی شکل می گرفت.

تیم ملی ایران در سال 1402 برابر این تیم ها برنده شد:

کنیا، 2- افغانستان، 3- قرقیزستان، 4- ازبکستان، 5- بلغارستان، 6- آنگولا، 7- اردن، 8- قطر، 9- هنگ کنگ (2 بار)، 10- بورکینافاسو، 11- اندونزی، 12- فلسطین، 13- امارات، 14- ژاپن

تیم ملی در سال 1402 برابر این تیم ها برنده نشد:

روسیه (مساوی) ازبکستان (مساوی) سوریه (مساوی) قطر (شکست)

وقتی بیرانوند و بازیکنان تیم ملی گفتند بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران هستند، خیلی ها به آن ها انتقاد کردند اما همین تیم اگر برابر قطر بازنده نمی شد و به قهرمانی در جام ملتهای آسیا 2023 می رسید، بهترین آمار را در یک سال ملی در تاریخ فوتبال کشورمان در اختیار می گرفت. حیف که این اتفاق رخ نداد!

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • تاج‌گذاری بمی‌ها با برتری بر بانوان ملوان
  • اگر قطر را شکست می دادیم، بهترین آمار تاریخ تیم ملی ایران ثبت می شد
  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • لیگ برتر فوتبال بانوان| خاتون بم به قهرمانی نزدیک شد
  • رویای ستاره بارسلونا: باید قهرمان لالیگا شویم
  • تساوی مس رفسنجان برابر ذوب آهن
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • ملوان یا خاتون، قهرمان کدام است؟