Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد طاهریان مقدم مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران گفت: باتوجه به جلسات کارگروه اشتغال این شهرستان و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ایجاد مشاغل خانگی و خود اشتغالی در رشته‌های مختلف صنایع دستی، تاکنون شش طرح به صورت پشتیبان به مبلغ چهار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این شش طرح ، دو طرح آن  مربوط به گلبهار و ۴ طرح مربوط به چناران است که متقاضیان به بانک رفاه معرفی شده اند.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران ادامه داد: پرداخت این میزان تسهیلات برای ۳۰ نفر اشتغال  ایجاد کرده است.    طاهریان مقدم بیان کرد: بیشتر متقاضیان در رشته‌های مصنوعات چرمی، گلیم بافی، ساخت زیورآلات و ساخت ساز‌های سنتی فعال‌ هستند.
انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی صنایع دستی و گردشگری مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد

عباس اکبری روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خمین، گفت: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پارسال در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی به متقاضیان چهار دستگاه اجرایی صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خمین تخصیص یافت.

وی ادامه داد: ۹۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال طرح برای دریافت تسهیلات در سال گذشته به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین تعهد پارسال شهرستان در سامانه رصد را ۷۶۷ نفر عنوان کرد و افزود: یک‌هزار ۷۱۲ نفر در این سامانه ثبت شد که این تعداد ۲۲۳ درصد بیشتر از تعهد شهرستان است.

فرماندار خمین نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری ادارات برای پیگیری تخصیص اعتبارات گفت: ادارات از انحراف تسهیلات پرداختی اشتغال با نظارت کامل جلوگیری کنند.

حمید کمانکش افزود: وام اشتغال باید به کسانی پرداخت شود که از آمار بیکاران جامعه جدا شوند.

وی با تقدیر از بانک‌های شهرستان خمین به دلیل همکاری در پرداخت وام اشتغال بیان کرد: حضور روسای بانک‌های عامل در نشست‌های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ضروری است.

فرماندار خمین اظهار کرد: اولویت بخشی به طرح‌های گروهی در اعطای تسهیلات بنیاد برکت اقدام خوبی است.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در جنوب استان مرکزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان