Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع در راستای شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی بیانیه ای را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت دفاع ترور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت دفاع ترور وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم

رژیم صهیونیستی همزمان با توحش گسترده خود در غزه که تاکنون نزدیک به ۳۴ هزار نفر را به کام مرگ کشانده است، در حال انجام عملیات‌های گسترده در جنوب لبنان است. مقامات تل آویو طی این حملات به دنبال ترور کردن مقامات ارشد حزب الله لبنان هستند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای از ترور اسماعیل یوسف باز، یکی از فرماندهان حزب الله طی یک حمله هوایی در شهر عین بال در جنوب لبنان خبر داد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی، اسماعیل یوسف‌باز یک مقام ارشد و نظامی کهنه کار در شاخه رزمی حزب الله معرفی شده است. 

این بیانیه می‌افزاید: این مقام حزب الله طی جایگاهی که داشت، در پیشبرد و برنامه ریزی پرتاب موشک و نیز راکت‌های ضدتانک به اسراییل از مناطق ساحلی لبنان شرکت داشت. 

تاکنون مقامات حزب الله لبنان نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم