Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، وزارت دفاع درباره سوءقصد به شهید فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.

کد خبر: 1082023 برچسب‌ها شهید محسن فخری‌زاده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه یمن به بیانیه شورای امنیت

وزارت خارجه یمن نسبت به محکومیت عملیات‌های نیروهای مسلح این کشور در دریای سرخ و عرب در حمایت از غزه توسط شورای امنیت سازمان ملل ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایسنا، روز دوشنبه اعضای شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای خواستار توقف عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های تجاری و ممانعت از تشدید بیشتر تنش‌ها شدند.

در واکنش به این بیانیه، وزارت خارجه یمن اعلام کرد بیانیه شورای امنیت منعکس‌کننده تسلیم شدن مقابل خواسته آمریکا برای حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

براساس گزارش المیادین، در ادامه بیانیه یمن آمده است که عملیات‌های یمن در دریای سرخ و عرب ارتباط تنگاتنگی با رخدادهای غزه دارد و این یک موقعیت استثنایی بشردوستانه است که از حمایت مردم یمن و تمامی مردم منطقه و جهان برخوردار است.

وزارت امور خارجه یمن همچنین اعلام کرد عملیات نیروهای مسلح این کشور ادامه خواهد داشت و این عملیات تنها درصورت توقف تجاوزات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و رفع محاصره متوقف خواهد شد.

در همین رابطه، عبدالملک العجری، عضو دفتر سیاسی انصارالله و عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن نیز بیانیه اخیر شورای امنیت درباره عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌هایی که عازم  اراضی اشغالی هستند «بی‌ارزش» خواند.

العجری در ادامه تصریح کرد: شورای امنیت که قادر به توقف کشتارجمعی در غزه و تحمیل قوانین بین‌المللی بر اسرائیل نیست، نمی‌تواند از دیگران بخواهد به قوانین بین‌المللی احترام بگذارند.

ارتش یمن که در پی جنگ غزه و حمایت‌های تمام‌عیار آمریکا و دیگر متحدان رژیم صهیونیستی از اقدامات نظامی کورکورانه آن در این جنگ، کشتی‌های مرتبط با آن‌ها را در دریای سرخ و خلیج عدن هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده و یا اقدم به توقیف آن‌ها کرده است، گفته تا زمان متوقف شدن حملات رژیم صهیونیستی و حمایت‌ها از آن، این اقدامات تلافی‌جویانه ادامه خواهند داشت.

آمریکا و انگلیس در مدت اخیر، به بهانه توقف حملات ارتش یمن در دریای سرخ و خلیج عدن، حملاتی متجاوزانه را به خاک یمن انجام داده‌اند که مدعی هستند هدف آن تاسیسات و پایگاه‌های نظامی انصارالله بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مادر ۳ شهید در نیشابور دعوت حق را لبیک گفت
  • واکنش وزارت خارجه یمن به بیانیه شورای امنیت
  • حملات نیرو‌های ارتش افغانستان به پایگاه‌های نظامی پاکستان
  • ترکیب منتخب بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ایران
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری
  • هشدار قاهره به تل آویو درباره حمله به رفح
  • حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
  • روسیه: 3 سامانه پاتریوت ساخت آمریکا را در اوکراین منهدم کردیم
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • دفاع هوایی روسیه ۳۵ پهپاد اوکراینی را منهدم کرد