Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:58:43 GMT

جلسه انضباطی فکری یکروز از قبل از بازی چهارم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۹۳۳

جلسه انضباطی فکری یکروز از قبل از بازی چهارم

محمود فکری یکروز قبل از دیدار با پیکان به کمیته انضباطی می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"‌، سرمربی استقلال قبل از دیدار با ماشین سازی به خاطر ویدئویی که از او در بازی با فولاد منتشر شد، روزهای پرالتهابی را سپری کرد. بعد از آن اتفاق مساله احتمال محرومیت فکری پیش آمد و پرونده اتفاق به کمیته انضباطی رفت.


پس از آن قرار شد تا کمیته انضباطی با دعوت از فکری به مساله رفتار او در بازی با فولاد بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو سرمربی استقلال مقابل ماشین سازی روی نیمکت نشست و قرار است او روز دوشنبه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.


این در حالی است که استقلال روز سه شنبه باید در هفته چهارم لیگ برتر مقابل پیکان تهران قرار بگیرد و مشخص نیست چه اتفاقی منتظر سرمربی آبی ها خواهد بود. باید منتظر ماند و دید در جلسه فکری با کمیته انضباطی چه خواهد گذشت.


مساله دیگر زمان اعلام حکم احتمالی درباره فکری است. باید دید کمیته انضباطی اگر بخواهد حکمی در این خصوص بدهد چه زمانی آن را اعلام می‌کند و آیا سرمربی استقلال مقابل پیکان روی نیمکت حضور خواهد داشت یا خیر.

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرا مربوط به دربی پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی فدراسیون با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده آرا مربوطه را به شرح ذیل اعلام می کند:

باشگاه استقلال تهران

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب،وفق و مستند ماده ۸۶،به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه های شماره ۱۵ و ۱۶ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می شود.

باشگاه پرسپولیس

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب،وفق و مستند ماده ۸۶،مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه های شماره ۲۲ و ۲۳ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می شود.

آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرسپوليس قهرمان جام ولايت استقلال و پرسپوليس ميزبان شدند

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • اعلام آرا انضباطی دربی
  • ابلاغیه برای پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • پرسپولیس و استقلال به کمیته انضباطی فرا خوانده شدند
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال
  • پایان حواشی سرمربی آلومینیوم: از این به بعد حسن‌زاده!