Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع دانشمند ایرانی محسن فخری زاده وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳

روز گذشته بود که روابط عمومی سپاه البرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید؛ در ادامه تصاویری از اولین شهید مداقع حرم سال ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته بود که روابط عمومی سپاه البرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

این شهید والامقام بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید و دارای یک فرزند ۲ ساله و ساکن کرج بود؛ در ادامه تصاویری از شهید بهروز واحدی را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 739532

دیگر خبرها

  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • آمار هولناک از به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در جنگ غزه
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست