Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعتی پیش خبر ترور محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشورمان منتشر شد.

شبکه خبر در گزارشی بهاعلام کرد، ساعتی قبل از غروب، صدای یک انفجار در بلوار مصطفی خمینی شنیده شد و  بلافاصله صدای رگبار شلیک به گوش رسید. یک خودرو هدف این حمله بود.

آنطور که گفته شده است  سه یا چهار تن در این درگیری کشته می‌شوند که گفته می‌شود از تروریست‌ها بوده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین یک خبرنگار از مشاهده دستکم دو جسد خون آلود در درمانگاه آبسرد خبر داده است. 

>>>بیشتر بخوانید

اولین تصویر از محل ترور دانشمند هسته ای ایران

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان  ضمن تایید خبر ترور محسن فخری زاده نوشت: محسن فخری‌زاده صبح امروز در آب سرد ترور شده و به شهادت رسیده است و خانواده این شهید نیز مجروح شده اند.

شهید محسن فخری زاده مسئول نهاد سپند (فناوری‌های نوین دفاعی) بوده است.

گفتنی است، درحالیکه برخی منابع خبری اعلام کردند ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد و تلاش ها برای احیای این شخص به نتیجه نرسید، خبرگزاری تسنیم  با رد شهادت محسن فخری زاده خبر داد «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان پس از واقعه ترور بعد از ظهر امروز به بیمارستان منتقل شده و هم‌اکنون در اتاق عمل است و تلاش پزشکان برای مداوای ایشان و یکی از همراهانشان هنوز ادامه دارد.

به گفته رسانه‌ها  او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.

216216

کد خبر 1460226

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هسته ای حمله تروریستی محسن فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفت و گو کردیم اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899100

دیگر خبرها

  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه