Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردی.
متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌ کند. پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده وزارت دفاع حمله تروریستی وزارت دفاع ترور صنعت هسته ای دانشمند هسته ای محسن فخری زاده سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یکی دیگر از اعضای خانواده اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که «محمد عبدالکریم هنیه» نوه برادرزاده رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «شیخ رضوان» نوار غزه به شهادت رسیده است.

۲ روز پیش نیز «ملاک محمد هنیه» نوه خردسال اسماعیل هنیه بر اثر جراحت‌های وارده در نتیجه حمله چند روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی به خودرو حامل فرزندان و نوه‌های هنیه به شهادت رسید.

در نتیجه این حمله ارتش رژیم صهیونیستی ۳ پسر و ۳ نوه دیگر رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده بودند.

خاندان هنیه در جریان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۶۰ شهید را در راه قدس و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تقدیم کرده‌اند.

کد خبر 6081411

دیگر خبرها

  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • نفوذ هکرها به نهادهای مهم اسرائیل | هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه دیمونا