Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی از گیر کردن دست یک کودک داخل چرخ گوشت خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از انگشت های دست این کودک به شدت آسیب دیدند.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: بعد از ظهر امروز، ساعت 16:08 یک مورد حادثه گیرکردن دست کودک داخل چرخ گوشت خانگی در داخل یک مرکز درمانی در یوسف‌آباد در خیابان بیست و یکم به سامانه آتش نشانی 125 شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دو ایستگاه به محل حضور این کودک در بیمارستان اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: متاسفانه دست چپ یک پسربچه 4 ساله داخل چرخ گوشت خانگی گیر کرده بود و با همان وضعیت این کودک را به مرکز درمانی برده بودند و داخل اتاق عمل شرایط آماده بود تا آتش نشانان با دستگاه هایی که در اختیار داشتند، بتوانند دست این کودک را از آن وضعیت رها کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت:  آتش نشانان در اتاق عمل و در حضور کادر پزشکی بعد در یک عملیات حساس موفق شدند دست این کودک را از چرخ گوشت دربیاوردند اما متاسفانه برخی انگشت های او به شدت آسیب دیده بودند و کودک بلافاصله تحویل کادر درمانی بیمارستان شد تا دست او درمان شود.

او بیان کرد: دستگاه هایی چون چرخ گوشت، اتو، سوزن، قیچی و... نباید در دسترس کودکان قرار بگیرد و والدین باید مراقب باشند.

ملکی در پایان اظهار کرد: درسالهای دورتر، حادثه چرخ گوشت در تهران رایج بود اما چون استفاده از این وسیله در منازل کمتر شده است، کمتر در دسترس کودکان قرار می‌گیرد  اما همچنان اینگونه حادثه رخ می‌دهد پس می طلبد والدین حواسشان بیشتر باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گوشت والدین داخل چرخ گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟

به گزارش همشهری آنلاین ، این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

همچنین منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

کد خبر 845508 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه استان اصفهان

دیگر خبرها

  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی