Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزارت دفاع در راستای شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی بیانیه ای را صادر کرد.

طبق گزارش روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودرو روابط عمومی مقام معظم رهبری وزارت دفاع وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رییس‌جمهور برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی

با دستور رییس‌جمهور شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و سایر دستگاه های ذی ربط تاسیس می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با دستور رییس‌جمهور شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و سایر دستگاه‌های ذی ربط تأسیس می‌شود.

در نامه‌ای با دستور رییس‌جمهور خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،  شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تأسیس می‌شود.

دورهمی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم برای هنرمندان / از یک تفاهم‌نامه تا خاطره جالب داریوش ارجمند

 در متن این دستور آمده است:

ماده واحده راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور که در جلسه 896 مورخ 1402/11/24 شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه 461 مورخ 1402/11/17 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای هنر به تصویب رسیده است برای اجراء ابلاغ می‌شود.

ماده واحده با عنایت به تأثیر صنایع فرهنگی و خلاق در گسترش عناصر اصلی قدرت نرم کشورها متناسب با شرایط بومی و فرهنگی آنها و نیز تأثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و نظر به اهمیت و نقش این گونه از صنایع بر سرمایه‌های فرهنگی و تمدنی ایران اسلامی در پیشرفت کشور و ذیل سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و سایر دستگاه‌های ذی ربط نسبت به تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور با اهداف ذیل اقدام کند:

الف - ایجاد سکوی یکپارچه تجارت و صادرات کالاها و خدمات مرتبط با حوزه فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و خلاق
ب - ساماندهی تولید عرضه و بازاریابی کالاها و خدمات این حوزه
ج - ایجاد و تثبیت اشتغال مرتبط با این حوزه
د- تقویت و افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان

تبصره - جزئیات طرح تأسیس شهر جهانی مزبور شامل امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، ساختار تشکیلاتی نحوه تأمین منابع مالی، پیشنهاد و تعیین دستگاه‌های همکار و سایر موارد لازم ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ این ماده واحده؛ تهیه و جهت بررسی به شورای هنر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار جلسه علنی قرار گرفت
  • طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار امروز مجلس
  • دستور رییس‌جمهور برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی