Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی از هفته اول رقابت‌های لیگ لیگ برتر بانوان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل میزبانش تیم سارگُل این شهر دو بر یک به برتری رسید و توانست تنها  نماینده فوتبال گیلان در سطح اول فوتبال ایران باشد که به سه امتیاز اول فصل دست یافته است.

برای شاگردان معصومه جهانچی در تیم بانوان ملوان، صفورا جعفری و راضیه موسوی گلزنی کردند و تک گل سارگُل بوشهر را هم کوثر ایزدپناه به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ملوان در این دیدار خانم ها: زهرا موسی زاده، فاطمه نوری، هاجر شاه ملک پور (راضیه موسوی)، ساینا بالاجانی (مریم اباذری)، سپیده نزهتی، افسانه اقبال، فاطمه رحیمی، زهرا کمالی، صفورا جعفری، زهرا خندان و مینا هاشمی بودند. 

قضاوت این بازی بر عهده سَلما رضوی با کمک های مرضیه بهداروند و زینب منادیان زاده بود.

رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود.

تیم های ذوب آهن اصفهان، نماینده البرز، همیاری آذربایجان غربی، شهرداری بم، سارگل بوشهر، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام و وچان کردستان شرکت کننده گان این دوره از لیگ برتر فوتبال بانوان هستند. 

بازی هفته دوم بانوان ملوان به  علت انصراف تیم زاگرس شیراز از رقابهای لیگ برتر لغو شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال گیلان ملوان بندر انزلی بانوان بانوان ملوان بانوان ملوان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!