Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر انتخابات ریاست جمهوری این کشور را یک «تقلب تمام‌عیار» خواند و اعلام کرد برای جلوگیری از افتادن مجلس سنای آمریکا به ایالت جورجیا که انتخابات سنا در آنجا به دور دوم کشیده شده، سفر خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ در پیامی توئیتری ضمن تأکید بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تقلب بزرگی صورت گرفته است، اعلام کرد که برای حمایت از دو نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات سنای آمریکا در ایالت جورجیا که به دور دوم کشیده شده است، به این ایالت سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ترامپ روز جمعه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «انتخابات 2020 یک تقلب تمام‌عیار بود. ما با اختلاف زیادی پیروز شدیم و امیدواریم که نتیجه متقلبانه را تغییر دهیم. اما اکنون ما باید از خانه بیرون بیاییم و به دیوید و کلی که دو شخص فوق‌العاده هستند، کمک کنیم.»

وی در ادامه این پیام توئیتری در خصوص ضرورت حمایت از نامزدهای جمهوری‌خواه در ایالت جورجیا و اینکه در صورت شکست آنها سنا به دست دموکرات‌ها خواهد افتاد، به هوادارانش هشدار داد: «اگر این کار را نکنیم، در زمین گروهی از افراد به‌شدت بیمار [دموکرات‌ها] بازی کرده‌ایم. من روز شنبه در جورجیا خواهم بود.»

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در دومین حمله کلامی ظرف دو ماه اخیر به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، او را به دلیل به‌راه انداختن جنگ اوکراین «قصاب» خطاب کرد!

بایدن در جریان سخنرانی در گردهمایی انتخاباتی‌اش در کارولینای شمالی، با دفاع از افزایش متوسط مالیات فدرال برای ثروتمندان آمریکایی از ۸.۲ به ۲۵ درصد، گفت: تصور کنید که با این پول چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: قادریم با این درآمد، کسری بودجه فدرال را به طور ریشه‌ای کاهش دهیم. علاوه بر این، کارهای زیاد دیگری هم قابل انجام است از جمله اینکه می‌توانیم از حفاظت از اوکراین مقابل پوتینِ «قصاب» اطمینان حاصل کنیم.

رییس جمهور آمریکا اواخر فوریه نیز پوتین را «حرامزاده دیوانه» خطاب کرده و به غرب درباره احتمال جنگ هسته‌ای هشدار داده بود!

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آن برهه گفته بود که آمریکایی‌ها باید از داشتن چنین رییس جمهوری که چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد، شرمنده باشند. وی گفته بود: اینکه رییس جمهور آن کشور، از این ادبیات استفاده می‌کند، شرم‌آور است. بایدن تلاش می‌کند تا از «کابوهای هالیوودی» تقلید و از این طریق مخاطب جذب کند.

پوتین در واکنش به اظهارات بایدن گفته بود که مسکو ترجیح می‌دهد که او دیگر در کاخ سفید نباشد. بایدن پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به عنوان نماینده این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا شرکت خواهد کرد. در سوی دیگر، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق این کشور نیز نماینده حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سال جاری خواهد بود و در اکثر نظرسنجی‌ها پیشتاز است.

کد خبر 6063584

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج