Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده دانشمند کشورمان گفت: این تروز نشانگر تلاش محور آمریکایی - صهیونیستی برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:«ترور دانشمند ایرانی دکتر ⁧‫محسن فخری‌زاده‬⁩، که سهم مهمی در توسعه مرزهای دانش کشور داشت، نشانگر تلاش محور آمریکایی - صهیونیستی برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند. اعتماد به دشمن، خوش باوری است.‫»‬

‫به گزارش ایسنا،‬ محسن فخری زاده، دانشمند جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی به شهادت رسید. 

‫انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی روز پنجشنبه در صفحه وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جنایت نسل‌ کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اکنون مورد تأیید و تصریح گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: دولت های ملی و مجامع و نهادهای سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند. آیا به مسئولیت انسانی، قانونی و تاریخی خود عمل خواهند کرد؟

گفتنی است فرانچسکا آلبانیزی گزارشگر ویژه سازمان ملل در سرزمین های اشغالی در بخشی از گزارش خود گفت: نزدیک به ۶ ماه از حمله بی امان اسرائیل به غزه اشغالی می‌گذرد، این‌ وظیفه من است که در مورد هولناکترین چیزی که بشریت قادر به انجام آن است گزارش دهم و یافته های خود را ارائه دهم: آناتومی یک نسل کشی.

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد